خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بایدن هم در مقابل ملت ایران شکست می خورد/ مردم در ۴۲ سال گذشته تمام توطئه ها را خنثی کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: تمام دستاوردهای انقلاب برای مردم است. مردم بودند که همه موانع را رد کرده و توطئه‌ها را خنثی کردند، زیرا انقلاب را مال خود دانسته و دشمنان را شکست دادند.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۷۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

 

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار بسیج در رابطه با 42 سال ایستادگی ملت ایران و پایداری انقلاب با شکوه اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدا بر سه پایه استوار بوده است؛ یک پایه اش اسلام است که مهم ترین و اصلی ترین آرمان های مردم، اجرای اسلام بوده است.

وی پایه دوم را مردم اند عنوان کرد و گفت: مردم انقلاب را با حضورشان به پیروزی رساندند و پایه سوم حضور رهبری است که به عنوان عامل انسجام و اتحاد ملت هستند.

حجت‌الاسلام معبودی افزود: در ۴۲ سال گذشته فراز و نشیب زیادی داشتیم. در همه این فراز و نشیب ها شاهد دستاوردهای فراوانی در حوزه های مختلف بودیم. این دستاورد ها قطعا در جای خودش تاثیر گذار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: اسلام به حضور مردم و مقوله مهم و موثر رهبری ماندگار و استوار است، قبل از انقلاب در کشور اسلام وجود داشت، اما دشمنان با آن و اسلامی که در حال حاضر در عربستان است، مشکلی نداشته و ندارند. زیرا با تاثیر دشمنان شکل گرفت و در راستای اهداف آنان حرکت کرده و به آنها سواری می‌دهد.

حجت الاسلام معبودی افزود: ظهور یک انسان الهی مانند اما راحل و مقام معظم رهبری مردم را از این مشکلات عبور داد. حضرت آقا با اتخاذ تصمیمات درست در تمامی عرصه‌ها و بزنگاهها راهگشای مشکلات هستند. در مجموع، رهبری عامل پیروزی ملت است و یقینا درادامه راه رهبری می‌توانند ما را به قله های اهدافمان برساند.

حجت الاسلام معبودی در خصوص روی کار آمدن بایدن در آمریکا و مواضع مقامات جدید کاخ سفید علیه ایران، گفت: آمد و رفت روسای جمهور برای ما فرقی نمی‌کند. چه حزب دموکرات ها باشد چه حزب جمهوری خواه، ذات اصلی آنها، خباثت، سلطه گری، ستمگری، استثمار، نابودی ملت ها، جنایت و خونریزی است. تغییر چهره روسا برای ما فرقی نمی‌کند چون ذات آنها یکی است. با آمدن بایدن هیچ چیزی برای ما تغییر نخواهد کرد چرا که تا الان تمام آنها جلوی جمهوری اسلامی شکست خورند و این هم شکست میخورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) اشاره کرد: رفتن شخص ترامپ باعث خوشحالی ما است، زیرا ترامپ شخصی است که دستورداده سردار دلهای مارا بکشند و قاتل است. اما این موضوع ثابت کرد که ملت ایران بیدی نیست که با هربادی بلرزد و ثابت شد که آنها سرنگون و جمهوری اسلامی چون کوه استوار و پر قدرت خواهد ماند.

وی در خصوص ایستادگی در برابر تحریم‌ها پس از انقلاب، تصریح کرد: ما از ابتدای انقلاب کم و بیش این فشارها را داشتیم، اما انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته موانع و دشمنان بزرگی داشته که به تعبیر حضرت آقا (همه آنها به زباله دان تاریخ رفتند و ترامپ هم یکی از آنهاست) امام و رهبری این درس را به ما دادند که هرچه دشمن سخت تر باشد، شکستش راحت تر است و پیروزی ملت شیرین تر خواهد بود.

حجت الاسلام معبودی در خصوص مشکلات و دغدغه‌های مردم، گفت: انقلاب دستاوردهای فراوانی داشته اما یکسری نواقصی هم دارد. مسئولین باید خود را مسئول و خادم مردم بدانند و با روحیه جهادی در کنار مردم حاضر شوند؛ در همین راستا روحیه جهادی، مردمی و انقلابی، مشکلات ما را کم خواهد کرد. در این صورت مردم احساس می‌کنند که مسئولشان پای کار و در کنار آنها قرار گرفته است. این یک رسالت بزرگیست بر عهده همه کسانی که در کشور مسئولیت دارند و باید با همه وجود به ملت خدمت کنند.

وی با اشاره به حضور و نقش مردم در طول عمر انقلاب اسلامی، گفت: تمام دستاوردهای انقلاب برای مردم است. مردم بودند که همه موانع را رد کرده و توطئه‌ها را خنثی کردند، زیرا انقلاب را مال خود دانسته و دشمنان را شکست دادند.

حجت الاسلام معبودی در آخر اضافه کرد: صاحب اصلی این انقلاب مردم ‌اند، زیرا پایه های اصلی انقلاب مردم هستند. باید به این نکته توجه کرد که هر کسی در این انقلاب به جایگاهی رسید به برکت مردم این مسئولیت را گرفت. ما نمی‌توانیم بگوییم که دستاوردهای شیرین انقلاب بدون حضور مردم بوده، بلکه مردم نقش مهمی داشتند.

ب/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها