خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان:
همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: حفاظت اطلاعات از مبانی و اصول و یک منشأ الهی و توحیدی است که آغاز این رسالت مربوط به سالروز پیروزی در عملیات والفجر 8 است.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

حفاظت اطلاعات از مبانی و اصول و یک منشأ الهی و توحیدی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در مراسم روز حفاظت اطلاعات در سپاه ناحیه تویسرکان اظهار داشت: علم حفاظت، بنیانگذار حفاظت حضرت علی (ع) می‌فرماید «هرکسی که سرش را حفاظت کند اختیارش در دست خودش خواهد بود».

وی با بیان اینکه بر ضرورت حفاظت گفتار و اسرار در کلام ائمه (ع) تأکید شده است، گفت: امام صادق (ع) می‌فرماید اسرار مانند خون است که نباید در وجود دیگران جریان یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: حفاظت اطلاعات از مبانی و اصول و یک منشأ الهی و توحیدی است که آغاز این رسالت مربوط به سالروز پیروزی در عملیات والفجر 8 است.

وی ادامه داد: همیشه باید با نگاه ارزشی و تکریم با مسائل حفاظتی برخورد کنیم و شناختی دقیق‌تر و کامل‌تر نسبت به رعایت مسائل حفاظتی که ماموریت و کار اصلی آن صیانت امنیتی است از سازمان مقدس سپاه پاسداران داشته باشیم.

علیی ابراز داشت: همگان باید افشای اطلاعات را جدی بگیرند که به لحاظ اعتقادی تخلف و گناه و گناهی بنام خیانت در امانت را مرتکب نشوند که این گناه در این مجموعه قابل قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: از نشانه‌های ایمان حفظ امانت است و حفاظت از اسرار وظیفه شرعی همه است و کسی که در این رابطه کم کاری می‌کند باید در دینش تجدید نظر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات