رئيس سازمان بسيج مستضعفين در آيين برگزاري ۲۲ بهمن گفت: جهان، پيروزي‌هاي ملت مسلمان در جبهه‌هاي مقاومت را نتيجه تفكر ناب علوي و عاشورايي ملت ايران و انقلاب اسلامي مي‌داند.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۳۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،  رئيس سازمان بسيج مستضعفين در آيين برگزاري ۲۲ بهمن گفت: جهان، پيروزي‌هاي ملت مسلمان در جبهه‌هاي مقاومت را نتيجه تفكر ناب علوي و عاشورايي ملت ايران و انقلاب اسلامي مي‌داند.

وی افزود: گام دوم انقلاب به دنبال آن است كه كارهاي باقي‌مانده براي توسعه و پيشرفت كشور و تحقق آرمان‌هاي انقلاب را محقق كند.

مديريت ولايي و رهنمودهاي داهيانه مقام معظم رهبري با حضور پرشور جوانان اين مرز و بوم، ملت بزرگ ايران را از همه مشكلات با سلامت عبور داده‌است.

همچنین صلح و دوستي دستاورد انقلاب اسلامي براي جهانيان بوده و اين روند در آينده نيز ادامه‌دار خواهد‌بود.

سردار سلیمانی ادامه داد: دنیای به ظاهر متمدن غرب و شرق عالم که دچار بحران معنویت شده بود و در سایه مکاتب مادی شاهد یک رخداد بزرگ بود که خداباوری و دین باوری را برای بشریت به منصه ظهور رساند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای انقلاب روزها و ماه ها زمان می برد گفت: یکی از بزرگ ترین این دستاوردها تشکیل حکومت علوی و عاشورایی بود.

سردار سلیمانی عنوان کرد: برای اولین بار مردم سالاری اسلامی با اندیشه های ناب امام راحل به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایجاد و جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وی عنوان کرد: پیامدهای شکل گیری جمهوری اسلامی ایران متعدد است که باید زمان زیادی بگذرد تا اثرات آن ها را درک کنیم.

سردار سلیمانی اظهار کرد: جهان، پیروزی های ملت مسلمان در جبهه های مقاومت را نتیجه تفکر ناب علوی و عاشورایی ملت ایران و انقلاب اسلامی می داند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: گام دوم انقلاب به دنبال آن است که کارهای باقی مانده برای توسعه و پیشرفت کشور و تحقق آرمان های انقلاب را محقق کند، همانگونه که در ۴۲ سال گذشته چشم امید ملت های آزاده جهان به پیشرفت های ایرانیان بوده زمانی که الگوی نظام اسلامی به طور کامل محقق شود امیدشان دوچندان می شود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: هم اکنون در آغاز یک راه قرار داریم، مدیریت ولایی و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری با حضور پرشور جوانان این مرز و بوم در ۴۲ سال گذشته ملت بزرگ ایران را از همه مشکلات با سلامت عبور داده است .

وی با بیان اینکه صلح و دوستی دستاورد انقلاب اسلامی برای جهانیان بوده و این روند در آینده نیز ادامه دار خواهد بود گفت: با همراهی و همکاری ملت بزرگ ایران در سایه بیانات راهگشا مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی روز به روز به پیروزی های بزرگ و دستاوردهای عظیم دست پیدا می کند.

 خبرنگار:هادی کهندل

ارسال نظرات