خبرهای داغ:

شهید فجرآفرین شاهرودی که در ۲۲ بهمن به دنیا و به شهادت رسید

شاهرود_در طول تاریخ حوادثی رخ می دهد که فقط متعلق به افراد خاص است، مانند سردار شهید حسن عربعامری که در ۲۲ بهمن به دنیا آمد و در ۲۲ بهمن شربت شهادت را نوشید.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۵۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
شهید فجرآفرین شاهرودی که در ۲۲ بهمن به دنیا و به شهادت رسیدبه گزارش خبرنگار بسیج_علی عامری_ در ایام الله دهه مبارک فجر، اتفاقات و رخداد‌های فراوانی رخ داده که در طول ۴۲ سال عمر انقلاب هر کدام نقطه عطفی برای کشور و ملت ما بوده است که از آن جمله، ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است و در این روز نیز مردانی آمدند و این افتخارات را آفریدند و طلوع و غروب آن‌ها در این روز رخ داد.
سردار شهید حسن عربعامری از جمله این مردانی است که در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۳۹ پر یکی از محلات قدیمی شاهرود دیده به جهان گشود و یاران امام راحل بود چرا که امام در خرداد سال ۱۳۴۲ فرمود: «یاران من در گهواره‌ها هستند» و یکی از آن‌ها شهید حسن بود که در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ انقلاب را به پیروزی رساند و والفجری آفرید.
شهید حسن بعد از انقلاب نیز با ورود به بسیج و سپاه تبلور والفجر را تداوم بخشید تا اینکه در عملیات والفجر هشت و در ۲۲ بهمن ماه در جزیره بوارین و ام الرصاص به عهده خود با امام راحل وفا کرد و آسمانی شد.
آری این شهید در ۲۲ بهمن دیده به جهان گشود و در ۲۲ بهمن دیده از جهان فرو بست و چه رازی بین این ۲۲ بهمن هاست ما نمی‌دانیم و آن‌ها که این مسیر را طی کردند می‌دانند که والفجر ولیال العشر... آری پیمان بین فجر صادق است که فقط کسانی درک می‌کنند که صادق شده باشند و شهدا اینگونه اند.
سردار شهید حسن عربعامری در وصیت نامه خود تاکید دارد «به هوش باشید که همه قدارکشان عالم بسیج شده اند و باید بپاخیزیم و از حریم خدا و رسول و عترت دفاع کنیم.» و این هوشیاری برای همه تاریخ و مردم آن است که باید مراقب بود و در فجر صادق قدم گذاشت که پیروزی از آن بیداران و آگاهان تاریخ است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها