برگزاری مجمع سرگروه‌های صالحین در بمپور

مجمع سرگروه‌های صالحین در بمپور برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۳۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، این مراسم با موضوع نحوه اداره حلقه‌های صالحین و نحوه برخورد با متربیان و چگونگی پاسخ به افرادی ک. مخالف حضور بانوان در فعالیت‌های بسیج هستند، برگزار شد.

خواهر پاسدار مردانی فرمانده این حوزه گفت:برای تثبیت جایگاه بسیج خواهران نکات زیر مورد توجه قرارباید گیرد‌۱ـ برگزاری دوره‌های آموزشی “ اصول روابط بهتر ” به اعضای بسیج خواهران آموزش داده شود خوش خلقی و روش‌های بیان هیجانی به خواهران بسیجی یاده داده شود.

مردانی ادامه داد:لازمه برنامه‌ریزی برای گسترش حضور زنان در تشکل‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و همانند آن، این است که در وهله نخست میزان تمایل و اشتیاق آنان به فعالیت‌های گروهی مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد به همین سبب، دومین سؤال اساسی پیش رو این است که زنان جامعه، چه میزان به فعالیت‌های گروهی گرایش دارند؟ آیا آنان اساساً تمایلی به این گونه فعالیت‌ها دارند و یا نگرش و نظری مخالف به چنین فعالیت‌هایی دارند؟ گذشته از آن، این ابهام نیز وجود دارد که آیا بین میزان گرایش بانوان استان‌های مختلف به فعالیت‌های گروهی تفاوتی وجود دارد یا خیر.


فرمانده حوزه خواهران بمپور ادامه داد: بانوان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و توانستند سهم زیادی به لحاظ خدمت رسانی به محرومین و پشتیبانی‌های آمادی به خود اختصاص دهند.
ارسال نظرات