نشست سیاسی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن در حوزه زینبیه ناحیه مرکزی

به مناسبت دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن نشست سیاسی با سخنرانی " همتی" هادی سیاسی حوزه زینبیه در پایگاه زکیه این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۴۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: به مناسبت دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن نشست سیاسی با سخنرانی " همتی" هادی سیاسی حوزه زینبیه در پایگاه زکیه این حوزه برگزار شد.
"همتی" ضمن تبریک دهه مبارک فجر دلیل اصلی این رخداد عظیم را دستاورد‌های معنوی آن عنوان کرد و افزود در برسی کارنامه انقلاب اسلامی بعضاً ذکر دستاورد‌های مادی باعث شده است درک کاملی از انقلاب اسلامی ودلیل اصلی این رخداد عظیم که همان دستاورد‌های معنوی آن است کمتر مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: از مهم‌ترین دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی می‌توان به ایجاد نظام مردم سالاری دینی اشاره کرد که دلیلی محکم بر حل بحران مشارکت سیاسی یک ملت محسوب می شود.
"همتی" خاطر نشان کرد: گسترش معنویت و اخلاق انسانی ازبین رفتن ماهیت طبقاتی، ایجاد برابری آزادی بیان، قطع دست دخالت دشمنان، احترام به قومیت‌ها واقلیت‌های دینی واحیا وانتشار هویت شیعی از جمله دستاورد‌های معنوی انقلاب عزیزمان است.
همتی در ادامه اشاره‌ای کوتاه به بحث لایحه‌ی بودجه دولت در سال ۱۴۰۰ کرد و اینکه مصصم بودن وجدیت مجلس انقلابی به اصلاح ساختار بودجه و فشار به دولت برای اصلاحات مورد نظر جهت جلوگیری از تبعات تورمی که در بودجه تصویب شده در هیئت دولت شاهد خواهیم بود.
وی در پایان سخنانش بر افزایش بینش و بصیرت سیاسی ونیز تلاش و همت برای نشر آن در آحاد جامعه که به عنوان یک وظیفه خطیر برعهده تک تک بسیجیان وکسانی که خود را پیرو صادق خط ولایت معرفی می‌کنند تاکید کرد.
ارسال نظرات