خوانساری در جمع بسیجیان:

بزرگترین دستاورد انقلاب،خارج شدن از طاغوت و قرار گرفتن تحت حاکمیت الهی است

خوانساری در تشریح دستاورد‌های انقلاب اذعان داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب خارج شدن از حاکمیت طاغوت و قرار گرفتن تحت حاکمیت الهی است.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۵۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسمی در پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد. 
"خوانساری"در این مراسم هدف از انقلاب اسلامی را اجرای احکام اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام زمان عج بیان نمود و افزود:تحقق اهداف بلند، مستلزم پیمودن مسیر‌های بلند و دشواری است. انقلاب اسلامی ایران از سال ۱۳۴۰ اغاز ودر ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.
وی در ادامه در تشریح دستاورد‌های انقلاب اظهار داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب خارج شدن از حاکمیت طاغوت و قرار گرفتن تحت حاکمیت الهی است.
سخنران نشست تربیت انسان‌های بزرگ و عبدالصالحی، چون شهید صدوقی و حاج قاسم سلیمانی را از دیگر دستاورد‌های انقلاب عنوان نمود و در ادامه افزود:انقلاب اسلامی عزت را به ملت ایران برگرداند و پیشرفت‌های امروز ما در همه زمینه‌ها از قبیل: هواو فضا، سلول‌های بنیادین، موشک و ماهواره و در اخر ساخت واکسن کرونا و ... نمود این عزت است.
وی در ادامه دستیابی به انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های کشور در زمینه پزشکی، ساخت هواپیما، دفاعی و امنیت و علمی را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد:علاج و راه حل مشکلات کشور در انتخابات است و ما باید فردی را انتخای نماییم که پایبند به ارمان‌های انقلاب اسلامی باشد، مردم مستضعف برایش اهمیت داشته باشد و به مشکلات مردم رسیدگی نموده و انقلابی عمل نماید.
"خوانساری"در ادامه تصریح نمود:برای دستیابی به ارمان‌های انقلاب باید انقلابی عمل کرده و با پافشاری و جهاد در این راه عمل نماییم.
اجرای گروه سرود نوجوانان پایگاه و مدیحه سرایی. از دیگر برنامه‌های اجرایی این نشست بود.
ارسال نظرات