خبرهای داغ:

خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

فرمانده سپاه خوی گفت: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و استقامت هستند.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۹۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی با حضور در منازل شهیدان سردار محمد عبدالله پور و سردار شهید محمد حنیفه درستی از صبر و استقامت خانواده این عزیزان تقدیر و تجلیل کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهدا با تقدیم عزیزان‌شان درخت تنومند انقلاب را سیراب کردند، اینک وظیفه ما است که از ثمره این درخت که با خون شهدا آبیاری شده محافظت کنیم و نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.

وی شهدا را برگزیدگان خداوند و انبیاء الهی دانست و گفت: خانواده شهدا، الگوی استقامت و ایثار برای جامعه هستند و منزلت و جایگاه آنان کمتر از شهیدان نیست.

علایی شهدا را سرمایه ها و ذخایر ارزشمند معنوی برای ملت ایران معرفی کرد و افزود: رشادت‌ رزمندگان و خانواده‌های ایثارگر، شهدا و خون شهیدان انقلاب اسلامی سبب شد، ایران اسلامی به لنگرگاه امنیت در منطقه تبدیل شود.

گفتنی است فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان ضمن استماع خاطرات مادر شهید سردار محمد عبدالله پور و همسر سردار شهید محمد حنیفه درستی بر لزوم حراست از خون شهدا و عمل به وصیت شهیدان تاکید کردند.

توزیع 1000پرس غذای گرم توسط حوزه شهید عاشوری سپاه خوی

همزمان با ایام الله دهه فجر طرح اطعام مومنانه به همت حوزه شهید عاشوری سپاه خوی اجرا شد.

فرمانده حوزه شهید عاشوری سپاه خوی در گفت‌گو با خبرنگاران گفت: 1000 پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام مومنانه بین افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در سطح شهرستان به همت حوزه شهید عاشوری توزیع شد.

سرهنگ دوم پاسدار صمدزاده افزود: در راستای تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب تحت عنوان مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا، تیم شناسایی گروه های جهادی حوزه شهید عاشوری سپاه خوی از همان ابتدا به شناسایی خانواده های بی بضاعت اقدام کردند.

وی یادآور شد: در مراحل مختلف و مناسبت های گوناگون به همت خیران کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی، بهداشتی، البسه، غذای گرم طبخ و توزیع می شود.

صمدزاده ادامه داد: در این مرحله و به مناسبت ایام الله دهه فجر و تقارن با هفته زن 1000پرس غذا در بین زنان نیازمند سرپرست خانواده توزیع شد.

تبیین دستاوردهای انقلاب ضروری است

جعفر حسن زاده یکی از کارشناسان مسایل سیاسی خوی در نشست بصیرتی و سیاسی پایگاه حمزه سیدالشهدای حوزه یک شهری سپاه خوی تبیین اهداف و نتایج حاصل از دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری دانست و گفت: چنانچه دستاوردهای انقلاب بیان شود مردم به کارآمدی نظام اسلامی پی خواهند برد.

‎ وی سرنگونی نظام دیکتاتوری و جایگزینی نظام مردم سالاری دینی، افزایش بینش سیاسی مردم، آزادی و مشارکت سیاسی مردم ، استقلال در سیاست خارجی و شکل گیری جریان ها و گروه های سیاسی در جهان را از مهمترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

حسن زاده افزود: انقلاب اسلامی ایران توانست با وحدت و همدلی و تدابیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری پیشرفت های قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات