خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 3 باند قاچاق و کشف یک تُن و 480 کیلو انواع مواد افیونی در عملیات نصر112 توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۰۹۲۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از فعالیت 3 باند در زمینه قاچاق مواد مخدر  ازشرق کشور به مرکز مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این راستا عملیاتی تحت عنوان «نصر ۱۱۲» در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طراحی و پس از چند روز اقدام اطلاعاتی اجرا و در نهایت ۳ باند قاچاق مواد افیونی حین عبور از منطقه شرق این استان شناسایی و با اقدام به موقع ماموران متوقف شدند.

وی گفت: در این عملیات در مجموع ۶ دستگاه خودروی سواری توقیف، ۱۸ قاچاقچی دستگیر و یک تُن و ۴۸۰ کیلو مواد افیونی شامل یک تُن و ۴۳۸ کیلو تریاک، ۲۳ کیلو حشیش و ۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

هاشمی‌فر در ادامه از انهدام ۸۵ باند قاچاق و کشف ۴۶ تُن انواع مواد مخدر طی مدت ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر پلیس استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اشرافیت و هوشمندی بالای ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه ها و طرح های مقابله با باندها و شبکه‌های کلان قاچاق مواد افیونی و برخورد با توزیع کنندگان خُرد این گونه مواد با جدیت و قاطعیت تمام تداوم دارد و افرادی که در این زمینه فعال هستند مطمئن باشند که مسیرهای استان اصفهان برای آنان امن نخواهد بود.

ارسال نظرات