خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

واگذاری زمین به ۳۰۰ ایثارگر تا ۲۲ اسفند

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از واگذاری زمین به ۳۰۰ ایثارگر تا ۲۲ اسفند، سالروز تاسیس بنیاد و روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۲۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه هماهنگی جهت اجرای تفاهم‌نامه تأمین زمین برای ساخت مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران استانداری قزوین با بنیاد در سالن جلسات راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد استان قزوین بر اجرای تفاهم‌نامه تامین زمین برای مسکن ایثارگران تاکید کرد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه باید به یک هزار و ۵۰۰ ایثارگر زمین واگذار شود.

وی افزود: اگر مفاد تفاهم‌نامه یاد شده با همکاری‌های مسئولان و کارکنان راه و شهرسازی و بنیاد با جدیت اجرا شود تا پایان سال جاری به ۳۰۰ نفر از ایثارگران استان قزوین، زمین واگذار می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طی ۱۰ سال گذشته به بیش از ۳۰۰ ایثارگر، زمین واگذار شده است، گفت: در این سه ماه اخیر سال جاری نیز، ۳۰۰ ایثارگر دیگر زمین دریافت خواهند کرد که آمار قابل توجهی است.

حقایق‌پور افزود: این تعداد زمین واگذاری طی ۳ ماه اخیر نشان‌دهنده کار بزرگی است که با همت مسئولان مربوطه انجام می‌شود.

وی از مسئولان و کارکنان راه و شهرسازی استان قزوین خواست که در تسریع اجرای این تفاهم‌نامه اقدام کنند تا در زمان کوتاهی مشکلات تامین مسکن ایثارگران برطرف شود.

در ادامه جلسه فوق، ابراهیم مبارک‌مقدم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بر پیگیری و اجرای تفاهم‌نامه یاد شده تاکید کرد و گفت: این اداره‌کل آماده هر گونه همکاری با بنیاد است تا مشکل مسکن جامعه ایثارگران را برطرف کند.

وی افزود: تلاش می‌شود تا ۲۲ اسفند، سالروز تاسیس بنیاد و روز بزرگداشت شهدا، به ۳۰۰ ایثارگر زمین واگذار شود.
گفتنی است در این جلسه، مسئولان راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در خصوص واگذاری زمین به ۳۰۰ ایثارگر با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

۱۰۱۰/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار