خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهیده «سمیه» همدان خبر داد

برپایی ایستگاه‌های سلامت و نمایشگاه هنری توسط حوزه شهیده «سمیه» همدان

همدان-فرمانده حوزه شهیده «سمیه» همدان از برپایی ایستگاه‌های سلامت و نمایشگاه دستاوردهای هنری توسط بسیجیان حوزه شهیده «سمیه» همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۳۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

برپایی ایستگاه‌های سلامت و نمایشگاه هنری توسط حوزه شهیده «سمیه» همدانپروین عطایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های متنوعی توسط بسیجیان حوزه شهیده «سمیه» همدان برگزار شد.

وی با اشار به برگزاری ایستگاه‌های سلامت در چهار پایگاه تابعه این حوزه افزود: در این ایستگاه‌های سلامت بانوان بسیجی به توزیع ماسک و ضدعفونی کردن پرداختند.

فرمانده حوزه شهیده «سمیه» همدان اظهار داشت: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) توسط اعضای پایگاه حضرت رقیه (س) نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

وی ادامه داد: گردهمایی و پیاده‌روی بانوان بسیجی پایگاه‌های تابعه حوزه نیز به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد و بانوان بسیجی مسیر حوزه تا امامزاده خضر (ع) را پیاده‌روی کردند.

عطایی با اشاره به برگزاری میز سلامت توسط پایگاه رضوان گفت: به مناسبت این ایام به همت بسیجیان میز سلامت برپا شد که در این برنامه بسته‌های فرهنگی و بهداشتی توزیع شد.

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنری به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: این نمایشگاه هنری توسط اعضای پایگاه رحمانی برگزار شد.

فرمانده حوزه شهیده «سمیه» همدان تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار هنری اعضای پایگاه با هدف تولید و اشتغالزایی و کسب درآمد به نمایش عموم درآمد.

وی با اشاره به اجرای برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی توسط پایگاه حضرت رقیه (س) خاطرنشان کرد: این برنامه هر هفته سه‌شنبه ها به یاد امام زمان (عج) در پایگاه‌های بسیج همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار