خبرهای داغ:
در سمنان:

هشتمین سالگرد سردار شهید حسن شاطری برگزار شد

هشتمین سالگرد سردار شهید حسن شاطری با حضور جمعی از پاسداران سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۰۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ هشتمین سالگرد سردار شهید حسن شاطری با حضور جمعی از پاسداران سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام اکرمی کارشناس مذهبی در هشتمین سالگرد سردار شهید حسن شاطری و سالروز میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) در سپاه استان سمنان گفت: ماه رجب ماه توبه و بازگشت مومنان به سمت خدای رحمان است که همه باید از این ماه به نحو احسن استفاده کنند.

وی افزود: امام محمد باقر در روایتی به مردم توصیه فرموده اند که هر شخصی اگر 4 صفت وفای به عهد،صداقت، حیا و اخلاق نیکو را داشته باشد در روز قیامت خداوند از او راضی می شود.

او ادامه داد: سوء استفاده از صبر خداوند و مغرور شدن در برابر خداوند بزرگ و چاپلوسی در برابر حاکمان از جمله عواملی است که می تواند یک حاکم را به زمین بکشاند.

حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: در روایات متعدد سفارش شده است که مومنان باید در امور معاشرت با مردم و خانواده به موضوع صداقت توجه ویژه داشته باشند زیرا صداقت هم وزن با ایمان است و در کنار آن قرار دارد.

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: حیا و اخلاق توصیه دیگر امام محمد باقر(ع) به مردم است و باید همه به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: سردار شاطری خدمات فراوانی در لبنان انجام داده است که این خدمات موجب سربلندی ایران و شیعه شده و همین خدمات شهید شاطری موجب ماندگاری ایشان در قلب های مردم شده است.

گفتنی است سردار شهید حاج حسن شاطری ملقب به حسام خوش نویس متولد تیر ماه سال 1341 در سمنان بودند و پس از خدمات ارزنده در جنگ تحمیلی سرانجام در 24 بهمن ماه سال 1391 و در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کرهای ستاد بازسازی به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت  رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها