خبرهای داغ:

برگزاری یادواره 34 شهید پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در سرخه

همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر یادواره 34 شهید پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در مسجد ولیعصر (عج) در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۰۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر یادواره 34 شهید پایگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف آشنا کردن نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه حضرت آسیه (س) در مسجد ولیعصر (عج) سرخه برگزار شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: باید شهدا، الگوی فرزندان ما قرار بگیرند چرا که دشمن سعی دارد فرزندان ما را بدنبال قهرمانان کاذب و الگوهای غلط منحرف کند.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا سبب می شود تا ایثار و شهادت رزمندگان اسلام بیشتر بازگو شود و نسل جوان با رشادت های آنان آشنا شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با بیان اینکه شهدا مظهر ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیوی پشت کردند و از جان شیرین خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است، افزود: دشمن امروز از طریق مختلف و خصوصا ماهواره و اینترنت قصد دارد تا هویت دینی و فرهنگی جوانان را خدشه دار نماید.

محمدی وند تاکید کرد: باید تلاش کرد تا با ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بار دیگر دشمن را در جنگ نرم با شکست روبرو کرد.

شایان ذکر است این برنامه با مداحی ابوذر ادهم، اجرای گروه سرود نوجوانان محله کریم اهل بیت، شعار الله اکبر و تکبیر کوبنده مرگ بر امریکا همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها