همزمان با 22 بهمن راهپیمایی خودرویی و موتوری در خیابان های شهر سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۴۹۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا گرچه 22 بهمن امسال متفاوت تر از سال های قبل بود ولی بازهم مردم در قالب راهپیمایی خودرویی و موتوری به صحنه آمدند و شکوهی دیگر آفریدند و بانگ مرگ بر آمریکا و زنده باد ایران را سر دادند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر اظهار کرد: مردم شهید پرور سرخه شما امروز موفق شدید برگ زرین و درخشان دیگری از حضور حماسی و پرشکوه در گرامیداشت چهل و دومین بهار آزادی در صحنه این خطه و دیار بیافرینید.

وی تصریح کرد: امروز ما در طلیعه چهل و دومین بهار آزادی پدیده ای جدید با عنوان رژه خودرویی و موتوری خلق کردیم. این اتفاق یک پدیده ای بی نظیر در این چهل و دو سال بود که با نظم، انضباط، درایت، تدبیر و صبر انجام شد.

امام جمعه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه همانگونه که ما معتقدیم قدرت موشکی هوا فضا ما بعنوان یک قدرت سخت افزار بازدارنده مطرح است، افزود: حضور پرشور شما مردم بعنوان یک قدرت نرم افزار در مقابل دشمنان تلقی می شود.

فاطمی بصیر در ادامه اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آنچه که توانست سایه شوم توهم حمله به ایران اسلامی و جنگ علیه ایران اسلامی را رفع و دفع کند برجام نبود، آنچه که توانست توطئه توهم آلود امریکا و دنیای شیاد اروپا را دفع کند؛ حضور پرشور شما مردم است.

وی با عنوان اینکه پیام این حضور حماسی تجدید میثاق با امام، آرمان های امام، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب این شهرستان چهار شهید تقدیم کردند و آن ها شهیدان فرهاد صفا، ابراهیم امامی، حسن حسنان و شهید ایجی بودند.

گفتنی است در خاتمه قرائت بیانیه راهپیمایی 22 بهمن و اجرای گروه سرود محله کریم اهل بیت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها