خبرهای داغ:

راه شهدا باید دنبال شود

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه گفت: دنبال کردن راه شهدا یعنی ارزش های اسلامی را بیان و سبک زندگی شهدا را ترسیم کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۴۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

همزمان با یوم الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فاطمه پیوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه با بیان اینکه حماسه 22 بهمن با ایمان تمامی مردم به خداوند متعال، رهبری امام راحل و همبستگی و اتحاد اقشار مردم خلق شد، اظهار کرد: مقاومت و پایداری در راه خدا، تحمل سختی و مشکلات موجب پیروزی انقلاب و در نتیجه پیروزی ملت ایران شد و به همه جهانیان ثابت کرد، یک ملت می تواند با اتحاد و همدلی سرنوشت و آینده خود را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه امام راحل انقلاب را متعلق به همه مردم می دانستند و ایشان همیشه می فرمودند تمام واقعیت ها و رخدادها را به مردم بگویید و از گفتن وقایع به مردم هیچ ابایی نداشته باشید، تصریح کرد: امام راحل فرمودند من باز می گویم همه مسئولان نظام و مردم ایران باید بدانند که غرب و شرق تا شما را از هویت اسلامی تان به خیال خام خودشان بیرون نبرند، آرام نخواهند نشست. نه از ارتباط با متجاوزان خشنود شوید و نه از قطع ارتباط با آنان رنجور، همیشه با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر آرام گذارید، لحظه ای آرامتان نمی گذارند.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه با اشاره به اینکه فرهنگ و معارف دفاع مقدس باید نشر و ترویج شود و نسل امروز و آیندگان باید نسبت به وقایع انقلاب و فداکاری مردان انقلابی مطلع و آگاه شوند، افزود: صدور مفاهیم انقلاب با انتشار کتب دفاع مقدس، حفظ آثار جنگ، کشف و انتقال آن به نسل امروز از جمله اقداماتی است که باید انجام گیرد.

پیوندی در ادامه اضافه کرد: راه شهدا یعنی این احساس که اسلام و انقلاب اسلامی به تلاش، مجاهدت و صبر نیازمند است تا به اهداف غایی برسد.استفاده از تجارب و حفاظت از خون شهید با حفاظت از اهداف شهید میسر است. دنبال کردن راه شهدا یعنی ارزش های اسلامی را بیان و سبک زندگی شهدا را ترسیم کنیم. خاطرات دفاع مقدس ثروت عظیم ملی است که باید ترویج شودو به نسل امروز منتقل شود.

وی بیان داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند‌تر می‌شود، تثبیت کند.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: دین اسلام با این انقلاب زندگی دوباره یافت و نشان داد دین جاودانی و همیشگی است که می تواند نیازهای همه جوامع در هر عصر و زمانی برآورده سازد و آنها را به سوی سعادت دنیا و آخرت رهنمون سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها