خبرهای داغ:

پیام دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سرخه جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه از مردم ولایت مدار و شهیدپرور جهت شرکت در چهل و دومین جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام دعوت صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۴۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

بسم الله الرحمن الرحیم

براستی که فجر، سوگند همیشه پایدارخداوند که نویدبخش پگاه روشن پیروزی است و در افق پیکار ومبارزه امت ما می درخشد و دهه فجر، میقات ده روزه یاران آفتاب است که پیش پای او ،فرشی از حضورگستردند و از مهر ورزی مهرآباد تا طراوت بهشت زهرا(س) را به استقبال او، پیوند زدند.

یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و دراین روز ملت ایران زیر پرچم وحدت واطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت ۲۵۰۰ ساله را فرو ریخته وبیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

اکنون که درآستانه فرارسیدن ۲۲بهمن ماه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و خداوند سبحان را شاکریم و اعلام میدارم ضمن تبریک این مناسبت فرخنده ومبارک وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب وهمچنین تجدید میثاق ناگسستنی با آرمانهای بلند حضرت امام راحل بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک دوباره گفته و از آحاد مختلف و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان سرخه میخواهیم این روز بزرگ را به بهترین نحو و با توجه به شرایط خاص امسال پاس دارند

امید که همگی دست در دست هم برای اعتلای کشور و انقلاب همچون فجرآفرینان تلاش کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها