مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:با برنامه ریزی و اقدامات کمیته امداد استان زنجان 95 مددجوی عزیز تحت حمایت با بهره مندی از خدمات این نهاد دربخش مسکن در قالب ساخت و خرید مسکن تا پایان امسال صاحب خانه می شوند.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۷۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری در مراسم بهره برداری از مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان خرم دره که با حضور نماینده مردم شهرستانهای ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلام، استاندار زنجان، امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین، اثرگذارترین و ماندگار ترین خدمات کمیته امداد استان زنجان تأمین مسکن مناسب برای خانواده های عزیز تحت حمایت است.

 

وی با بیان اینکه گفتمان غالب کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف این نهاد است، افزود: تأمین مسکن مناسب برای خانواده های عزیز تحت حمایت در کنار ارائه خدمات اشتغالزایی و فرهنگی و تحصیلی به جامعه هدف از ارکان مهم توانمندسازی بوده و با همین رویکرد با بهره گیری از ظرفیت های موجود خدمات مورد نیاز مددجویان عزیز تحت حمایت در بخش مسکن در قالب ساخت، تعمیر ، تکمیل و خرید مسکن به آنان ارائه می شود.

 

صفری با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود بیش از 20 میلیارد و 640 میلیون تومان در قالب خدمات ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل مسکن به مددجویان عزیز تحت حمایت از ابتدای سالجاری تاکنون هزینه شده است، تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدامات کمیته امداد استان زنجان 95 مددجوی عزیز تحت حمایت با بهره مندی از خدمات این نهاد در بخش مسکن در قالب ساخت و خرید مسکن تا پایان امسال صاحب خانه می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه 58 مسکن خریداری شده و احداثی برای مددجویان عزیز تحت حمایت در ایام ا... دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده و تحویل خانواده های عزیز تحت حمایت این نهاد شده است، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده عملیات ساخت و تکمیل 37 مسکن باقیمانده نیز در جریان بوده و تا پایان امسال تحویل خانواده های عزیز تحت حمایت می شود.

ارسال نظرات