برگزاری جشن نیکوکاری با همکاری ۱۳۰ مرکز در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در آستانه سال نو جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با همکاری ۱۳۰ مرکز نیکوکاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۰۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله و در آستانه سال نو جشن نیکوکاری با هدف رسیدگی به خانواده‌های نیازمند به‌ویژه ایتام تحت حمایت برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شیوع کرونا شکل جدیدی به خود می‌گیرد.

 

وی شعار امسال جشن نیکوکاری را «عیدی برای همه» خواند و گفت: هفته احسان و نیکوکاری ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود، جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۳ اسفند  در مدارس، پنج شنبه ۱۴ اسفند میادین اصلی شهر و جمعه ۱۵ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه که مجوز برگزاری نماز وجود دارد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ابراز کرد: برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری به شرایط مربوط به محدودیت‌های کرونایی و نظر ستاد پیشگیری از کرونا وابسته است و در صورت غیرحضوری بودن مدارس از بستر نرم‌افزار آموزشی شاد برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های اولیاء و دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

 

صفری با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید و سایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: این جشن با همکاری صدا‌ و‌ سیما، بسیج و مراکز نیکوکاری فعال در استان که ۱۳۱ مرکز است، برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به این که همه ادارات کمیته امداد استان زنجان و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های اصلی در سطح شهرها تا پایان سال جاری آماده دریافت کمک‌های مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست استان هستند، افزود: مردم نیک‌اندیش استان علاوه برپایگاه‌های مذکور می‌توانند از  درگاه‌های الکترونیکی مانند اپلیکیشن‌های سنا، سکه، بله و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۲۴*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص یافته است، اقدام کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی سامانه نیکوکاری ۳۳۱۱۶ کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر امسال تصریح کرد: خیران، نیکوکاران وهم‌استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و انتخاب گزینه ۳ در جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری مشارکت کنند.

 

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی و اقدامات کمیته امداد استان زنجان ۹۵ مددجوی تحت حمایت با بهره‌مندی از خدمات این نهاد در بخش مسکن در قالب ساخت و خرید مسکن تا پایان امسال صاحب خانه می‌شوند.

ارسال نظرات