خبرهای داغ:

برگزاری ویژه برنامه ده شب ده مسجد در روستای افتر

همزمان با دهه مبارک فجر ویژه برنامه ده شب ده مسجد در درمسجد صاحب الزمان افتر در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۸۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت مقام شهدا و امام شهدا ویژه برنامه ده شب ده مسجد به همت سپاه ناحیه شهرستان سرخه با حضور مسولین شهرستانی و روستایی در مسجد صاحب الزمان افتر در شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی در این برنامه با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در تلاشند تا مراسم جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را برهم بزنند و خدشه وارد کنند، اظهار کرد: بنابراین باید مراقب بود و با حضور پرشور و گسترده و بابصیرت در مراسمات جشن انقلاب در دهه مبارک فجر بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

وی تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامي بخشي از تاريخ ملت ايران در عصر حاضر و تداعي كننده رهايي مردم اين مرز و بوم از ظلم و ستم است كه تولد دوباره اين ملت را در پي داشت، لذا اين دهه فرصتي مناسب براي بيان رويكرد انقلاب و تربيت سياسي نسل نو با نگاهي اميد بخش است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه افزود: دهه فجر فرصت بسيار مناسبي براي تبيين دستاوردهاي انقلاب در عرصه داخلي و جهاني است كه بايد در اين ايام آينده سازان ايران اسلامي با آن شناخت بيشتري پيدا كنند.

ابوالقاسمی در ادامه اضافه کرد: تبيين ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي جوانان و نوجوانان به ويژه در ايام ا.. دهه فجر ضرورت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها