خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر

برگزاری پویش شیر زنان کویر در سرخه+ تصاویر

همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر پویش نذرخون شیرزنان کویر به همت بسجیان سرخه ای برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۴۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  پویش نذرخون شیرزنان کویر به همت بسیجیان و خادمین شهدا پایگاه حضرت زینب (س) با مراجعه به سازمان اهدا خون استان سمنان برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه با بیان اینکه پویش نذر خون شیر زنان کویر با هدف جلب مشارکت بیشتر مردم برای اهدای خون راه اندازی شده است، اظهار کرد: هدف پویش نذر خون؛ همدلی، همراهی و مشارکت مردم در درمان بیماران مبتلابه کووید 19، بیماران صعب‌العلاج و نیازمند خون است که البته باید اطلاع‌رسانی گسترده و ایجاد انگیزه در بهبودیافتگان بیماری کووید 19 برای حضور در «پویش نذر خون» انجام شود.

وی افزود: با تداوم وضعیت بیماری کرونا میزان ذخایر خونی سازمان انتقال خون کاهش پیدا کرده، از این رو قشر‌های مختلف مردم به ویژه جامعه بسیجیان شهرستان در این پویش مردمی مشارکت کردند.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه طرح نذر خون امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا از حساسیت بیشتری برخوردار است، گفت: امسال طرح نذر خون شیر زنان کویر باهدف گرامیداشت 42 سالگی فجر انقلاب و نیز یاری رساندن به بیماران نیازمند به خون انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها