مرمت و بازسازی واحد مسکونی یک معسر با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بردسکن

فرمانده بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن گفت: با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بردسکن واحد منزل مسکونی یک معسر در روستای سنگ پیر از توابع بخش مرکزی بردسکن مرمت و بازسازی شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۳۱۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  سرهنگ دوم پاسدار علی عباس‌نیا در حاشیه بازدید از این واحد مسکونی که به همراه مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بردسکن صورت گرفت، اظهار داشت: این واحد مسکونی با زیر بنای ۸۵ متر توسط گروه جهادی سیدعباس رضوی توسط نیرو‌های جهادی روستای حسن آباد بردسکن مرمت میشود.

وی افزود: طی مکاتبه با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بردسکن تعداد ۴ استاد کار در این اردوی جهادی نیرو‌های بسیجی را همراهی می‌کنند.
 
فرمانده بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۹ با همراهی گروه‌های جهادی ۴۰ مورد حمام و سرویس بهداشتی در سطح شهرستان ساخته شده است، تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال ۹۹ تعداد ۳۰ مورد ساخت و ساز و تعمیرات منازل مسکونی معسرین را داشتیم که تحت پوشش هیچ گونه نهادی نبودند.
 
عباس‌نیا بیان داشت: به ۱۸ خانواده کمک هزینه مالی به مددجویان کمیته امداد بردسکن جهت ساخت منزل اهدا شده و تعداد ۴۰ مورد دیگر نیز در دست اقدام می‌باشد.
 
وی مبارزه با ویروس منحوس کرونا و ضد عفونی معابر شهری را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی نام برد و اظهارداشت: در ابتدای سال طی ۹ مرحله اردو جهادی ویزیت رایگان در شهرستان بردسکن اجرایی شد که امیدواریم گام موثری برای حفظ دستاورد‌های انقلاب برداشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها