رئیس اداره بهزیستی رشتخوار گفت: ۱۴۹ واحد مسکونی متعلق به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی در رشتخوار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۲۱۳۲۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
علی راسخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: در یک برنامه‌ی ویدئوکنفرانس سراسری هماهنگ با سایر استان‌ها، ۱۴۹ واحد مسکونی متعلق به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی در شهرستان رشتخوار به بهره‌برداری رسید.

راسخی در همین رابطه، افزود: ۱۱ واحد از این این واحد‌های مسکونی در شهرستان رشتخوار بوده که در ۲۲ بهمن تحویل مددجویان تحت پوشش بهزیستی دارای معلولیت در این شهرستان شده است.

وی کل هزینه‌ی صرف شده برای ساخت و بهره‌برداری از این واحد‌ها را ۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: این هزینه‌ها توسط شرکای اجتماعی بهزیستی، نهاد‌های مسؤول و یاری‌کننده، خود مددجویان و تسهیلات بانکی تأمین شده است.

راسخی در ادامه از توافق فی مابین بهزیستی استان و بنیاد علوم در شهرستان رشتخوار خبر داد و اذعان داشت: بر اساس این تفاهم نامه تعدادی از واحد‌های مسکونی نیمه‌تمام مددجویان در رشتخوار، توسط این نهاد تکمیل و به مددجویان تحویل خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی رشتخوار، خاطر نشان کرد: ۳۹ واحد مسکونی در زمره‌ی این توافق قرار دارد، که با توجه به سطح پیشرفت فیزیکی متفاوت این واحدها، پیش‌بینی می‌شود، که بین ۳ ماه تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

شهرستان رشتخوار ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد و ۱۹۵۰ خانواده‌ی این شهرستان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، ۲۴۵ خانوار از این خانواده‌ها دارای مسکن نامناسب هستند
ارسال نظرات
پر بیننده ها