خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

همکاری بسیجیان با شبکه بهداشت تا قطعی کامل زنجیره انتقال کرونا ادامه دارد

فامنین- فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: بسیجیان همچنان با کادر شبکه بهداشت شهرستان برای قطعی کامل زنجیره انتقال بیماری کرونا همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۲۱۳۷۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳

همکاری بسیجیان با شبکه بهداشت تا قطعی کامل زنجیره انتقال کرونا ادامه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج،  مراسم تجلیل از مدافعان سلامت بسیجی شرکت کننده در طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» با حضور فرمانده سپاه و مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه، رئیس شبکه بهداشت و جمعی از خواهران و برادران بسیجی در شهرستان فامنین برگزار شد.

سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه فامنین در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان در اجرای طرح شهید «سلیمانی» و مبارزه با بیماری منحوس کرونا اظهار داشت: بسیجیان همچنان با کادر شبکه بهداشت شهرستان برای قطعی کامل زنجیره انتقال بیماری همکاری داشته باشند.

دکتر یگانه رئیس شبکه بهداشت شهرستان فامنین نیز ضمن تقدیر از زحمات و همکاری‌های بسیجیان در اجرای طرح شهید «سلیمانی» از بسیجیان و عموم مردم شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا درخواست همکاری و همراهی کرد.

سرهنگ ترابی مسئول سلامت و دفاع زیستی ناحیه فامنین نیز عنوان کرد: این همکاری‌ها و ترغیب مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات، زدن ماسک و... باید همچنان تا ریشه‌کنی این بیماری منحوس ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات