خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

دشمنان در انتخابات ۱۴۰۰ به دنبال ایجاد چالش‌هایی برای نظام هستند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در صدد هستند، چالش‌هایی را برای نظام ایجاد کنند که اگر تریبون‌دار‌ها و افراد بصیر آن را پاسخ ندهند با مشکل مواجه می‌شویم.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۵۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
دشمنان در انتخابات ۱۴۰۰ به دنبال ایجاد چالش‌هایی برای نظام هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی در جمع بازنشستگان سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: تاریخ گواهی می‌دهد فضایی که انقلاب اسلامی در این کره خاکی ایجاد کرده است و این مردمی که انقلاب کردند و پای انقلاب ماندند در هیچ زمان و هیچ مکانی نبوده است، بنابراین باید آن را قدر دانست.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌رسانی افتخاری بازنشستگان در اجرای برنامه‌ها گفت: ارتباطی که اخیراً بین بازنشستگان و نیرو‌های جوان در سپاه ایجاد شده باعث شده خون تازه‌ای در رگ‌های سپاه غلیان کند و کار‌ها با کیفیت بهتری اجرا شود، این ارتباط را باید تقویت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ قرار داریم و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در صدد هستند، چندین چالش را برای نظام ایجاد کنند که اگر تریبون‌دار‌ها و افراد دارای بصیرت آن را پاسخ ندهند با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: یکی از بحث‌هایی که پیگیری می‌کنند این است که با دوگانه‌سازی آمریکای خوب و آمریکای بد، به دنبال تطهیر چهره بایدن و دولت جدید آمریکا هستند و با راه‌اندازی این بحث که در آمریکا دیوانه‌ای رئیس جمهور بود و ضربه‌ای هم به ما زد، اما با روی کار آمدن بایدن آمریکای خوب شروع شده که اگر از آمریکای خوب استفاده نکنیم آیندگان ما را نکوهش خواهند کرد، باید هر چه زودتر مذاکرات را از سر بگیریم.

بقایی اضافه کرد: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب خط مشی ما را مشخص کردند و فرمودند: ابتدا باید آمریکا تحریم‌ها را بردارد و ما راستی‌آزمایی کنیم و در صورت صحت آن، تصمیم بر مذاکره یا عدم مذاکره خواهیم گرفت.

وی افزود: موضوع بعدی که مطرح می‌کنند این است که نظامی‌ها نباید وارد انتخابات شوند و دخالتی در انتخابات کنند که در پاسخ باید گفت: اول اینکه نظامی‌ها اصلا دخالتی در انتخابات ندارند، دوم اینکه یک فرد نظامی که در انتخابات شرکت می‌کند لزوما نماینده نیرو‌های نظامی نیست و سوم این که چه ایرادی دارد یک فرد نظامی در انتخابات کاندیدا شود چراکه نیرو‌های نظامی همیشه از جان و مال خود گذشته و پای انقلاب بوده‌اند و اکنون چه ایرادی دارد که در سنگر دیگری خدمت کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان  ابراز داشت: این موضوع باید روشنگری شود که منظور رهبر معظم انقلاب از دولت جوان انقلابی صرفاً سن نیست بلکه روحیه، انرژی و شاخصه‌های جوانی است، به طوری که ممکن است شخصی همچون سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» سن جوانی نداشته باشد، اما شاخصه‌های جوانی، پویایی و تحرک مثبت در وی موج بزند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات