خبرهای داغ:
رسول مظاهری
رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه‌ و بودجه کشور:
هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۲۰ طرح شاخص با پیشرفت فیزیکی کافی در استان اصفهان اختصاص‌ یافته است تا بخشی از این طرح‌ها پیش از پایان دولت دوازدهم بهره‌برداری شوند.
کد خبر: ۹۳۲۱۳۷۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سعید جغتایی در سفری به شهرستان شاهین شهر و میمه، اظهار کرد: هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۲۰ طرح شاخص با پیشرفت فیزیکی کافی در استان اصفهان اختصاص‌ یافته است تا بخشی از این طرح‌ها پیش از پایان دولت دوازدهم بهره‌برداری شوند.

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه‌ و بودجه کشور افزود: طرح‌های آزادراهی، بیمارستانی، خط مترو، شبکه‌های فاضلاب شهری، ورزشگاه و کلانتری از جمله طرح‌هایی در این استان است که اعتبارات تکمیلی به آن‌ها اختصاص‌ یافته است.

وی خاطرنشان کرد: استخر سرپوشیده ورزشگاه ملت شاهین‌شهر با ۹۵ درصد پیشرفت و با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تا خرداد سال آینده بهره‌برداری خواهد شد، همچنین آزمایشگاه مرکزی شهر دولت‌آباد که مراحل سفت‌کاری این طرح در زمینی به مساحت هزار مترمربع به پایان رسیده است با ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر تا پیش از پایان دولت دوازدهم تجهیز خواهد شد.

جغتایی بیان کرد: از ۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی امسال کشور ۶۸ هزار میلیارد تومان به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اختصاص‌ یافته است.

بیمارستان ۹۶ تخت برخوار از جمله طرح‌های نیمه‌تمام اولویت‌دار است

حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان بازدید رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه‌ و بودجه کشور از چندین طرح نیمه‌تمام دو شهرستان خاطرنشان کرد: بیمارستان ۹۶ تخت برخوار در دو سالی که از ساخت این طرح می‌گذرد طبق برنامه در مرحله پایانی احداث اسکلت‌های بتنی است و ساخت آن با تخصیص اعتبارات تکمیلی در سال آینده ادامه می‌یابد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مخزن ۲ هزار مترمکعبی شاپورآباد، خط انتقال فاضلاب شهر حبیب‌آباد، شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب شهری شاهین‌شهر، گرگاب، گز و فیروزآباد نیز در رصد کامل و پیگیری تخصیص اعتبارات تکمیلی از سازمان برنامه‌ و بودجه قرار دارند.

وی این نوید را به ورزشکاران شاهین‌شهری داد که سازمان برنامه‌ و بودجه با تخصیص اعتبار برای احداث چمن مصنوعی ورزشگاه ملت شاهین‌شهر موافقت کرده است.

حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: کلانتری دستگرد و ورزشگاه تختی خورزوق از طرح‌های دیگری بودند که رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه‌ و بودجه کشور، تخصیص اعتبارات لازم این طرح‌ها را قول داده است.

ارسال نظرات