خبرهای داغ:
معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی:

انقلاب اسلامی در برابر طاغوتیان و اشرافیان غرب‌گرا ایستادگی کرد

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تفکر انقلابی هلاکت کننده دشمنان و ترویج آن یک امر مهم و ضروری است.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۰۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی در مراسم بزرگداشت دهه فجر و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) و در جمع مردم مهدیشهر اظهار داشت: خداوند در آیه ۵۴ سوره مائده می‌فرماید اگر عده‌ای از دین خدا روی گردان شدند به دین خدا خللی وارد نمی‌شود و خداوند قوم دیگری را می‌آورد، اما خودشان از چشم خدا دور می‌افتند.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه خداوند می‌فرمایند اگر کسی از دین روی‌گردان شد قومی را می‌آورد که خدا را دوست داشته باشند و خدا هم آنان را دوست دارد، در مقابل مؤمنان فروتن باشند و در مقابل کفار عزتمند و البته اهل جهاد در راه خدا هستند و آدم‌های ترسویی نیستند، بیان کرد: این مورد یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در انقلاب اسلامی ما به چشم می‌خورد و در واقع انقلاب اسلامی ما مجاهدت در راه خدا بود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌فرمایند «انقلاب اسلامی ما یک انقلاب معترض است» یعنی به شیاطین عالم و تمدن فاسد غربی اعتراض دارد، اضافه کرد: اگر کسی دچار غفلت از مستضعفان شد و از آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفت و به اشرافی‌گری روی آورد، نوعی کافر سیاسی است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در برابر طاغوتیان و اشرافیان غرب‌گرا ایستادگی کرد، گفت: تفکر انقلابی هلاک کننده دشمنان و ترویج آن یک امر مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه دشمنان با همین تفکر انقلابی حاکم بر جامعه مشکل دارند و برابر آن مقاومت کرده‌اند، بیان کرد: برخی متأسفانه اسلامی را می‌خواستند که کم خاصیت و آرام و بدون مجاهدت باشد که سر از انجمن حجتیه در آوردند، اما امام خمینی (ره) آمدند و انقلابی را پدید آوردند که در آن یک نوع اسلام ناب را به جهانیان نشان داد و مردم نیز فهمیدند که پای یک اسلامی در میان است آن هم اسلام مجاهد که مقابل کفار و طاغوتیان است.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را در حالی مطرح کرده‌اند که دیگر عداوت‌ها و نفاق مانند گذشته نیست که عده‌ای اسلحه دست بگیرند و در مقابل انقلاب بایستند، خاطرنشان کرد: امروز تهدیدات گام نخست انقلاب کمتر وجود دارد و نوع نفاق تغییر کرده است.

حریزاوی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فضای مجازی و فرهنگی هجمه دشمنان سنگین‌تر شده است لذا باید بیانیه گام دوم انقلاب را به خوبی دریابیم و در برابر تهدیدات مراقب باشیم تا بتوانیم حیات با برکت انقلاب اسلامی‌مان را تداوم ببخشیم.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار