جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه قدردان سربازان عزیز هستیم، گفت: نیمی از بدنه نیرو‌های مسلح را سربازان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۳۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز آجا که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت ویدئو کنفرانسی به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد نداجا برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پاسداشت، تقدیر و قدردانی از سربازان عزیزی که برای دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی در نیرو‌های مسلح مشغول به خدمت هستند مراسمی را تحت عنوان " جوان سرباز " برگزار و از سربازان نمونه‌ای که در شاخص‌های مختلف حائز رتبه شدند تقدیر می‌کند.
او ادامه داد: این جشنواره نشان می‌دهد قدردان سربازان عزیز هستیم که در میهن اسلامی ایران از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره معیار انتخاب سربازان برتر گفت: ما ۱۰ شاخص را برای انتخاب سرباز نمونه که در همه نقاط کشور مشغول به خدمت مقدس سربازی هستند، تعریف کردیم و البته معتقدم همه سربازان ارتش نمونه هستند و کار بسیار سختی بود.
او افزود: یک سال کار انجام شد تا سربازان نمونه انتخاب شوند و بیش از ۲۰ هزار سرباز رو در رو با فرماندهان ملاقات چهره به چهره و مصاحبه حضوری داشتند.
امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه توجه ویژه به سربازان همواره مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) است، گفت: ۵۰ درصد بدنه نیرو‌های مسلح را سربازان تشکیل می‌دهند و در نیرو‌های مسلح نقش ارزنده و ویژه دارند و باید همواره قدردان سربازان عزیزمان باشیم.
او افزود: بیش از یک دهه است به منظور تجلیل از سربازان نمونه و در راستای تقویت نگرش مثبت نسبت به مقوله مقدس سربازی، ارتقای سطح منزلت و قداست خدمت وظیفه عمومی، زمینه سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی، امید به آینده جوانان و شناسایی سربازان مستعد برای ساماندهی و حمایت از آنان، جشنواره حضرت علی اکبر (ع) «جوان سرباز» در مسیر تعالی سربازان برگزار می‌شود.
امیر دریادار کاویانی گفت: امسال با توجه به شرایط ناشی از وجود کرونا جشنواره به صورت محدود و ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

ارسال نظرات