جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروزه می‌بینیم که انقلاب اسلامی چگونه توانسته است، دست دشمنان را از منطقه کوتاه کند و نقش راهبردی را در صلح و امنیت منطقه فراهم آورد.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۳۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی در بازدید از مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی‌هاشم (ع) ضمن بازدید و بررسی امکانات این مرکز آموزش بر لزوم تقویت آموزش در سطح نیرو‌های مسلح تاکید کرد.

دریادار کاویانی با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما در جمهوری اسلامی ایران باید آمادگی لازم را در زمینه‌های دفاعی داشته باشیم؛ چراکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره در پی ضربه زدن به کشور هستند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بر لزوم تقویت آموزش در سطح نیرو‌های مسلح تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم آمادگی نیروی‌های مسلح را در زمینه دفاعی- نظامی حفظ و ارتقا دهیم نیازمند آن هستیم که رکن اساسی آموزش را جدی‌تر از گذشته دنبال کنیم.

وی با تاکید بر نقش مهم مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل، افزود: در سطح نیرو‌های مسلح، این مرکز آموزش از مراکز حیاتی و راهبردی است؛ چراکه امر مهم آموزش و پرورش نیرو‌ها به او محول شده است.

امیر کاویانی خاطرنشان کرد: آموزش‌های این مرکز باید مطابق با نوع تهدیداتی که به ایران وارد می‌شود، باشد که به همین منظور لازم است فرماندهان اتفاقات روز را رصد کنند و متناسب با آن فناوری‌ها و آموزش مورد استفاده خود را به‌روز گردانند.

وی با اشاره به فقر تجهیزات نظامی در اوایل انقلاب، بیان کرد: زمان جنگ ایران در زمینه تجهیزات نیازمند به کمک بیگانگان بود، اما امروزه به برکت انقلاب و همت جوانان در نقطه قابل اتکایی در حوزه ساخت و ارتقای تجهیزات و همچنین آمادگی نیروی انسانی رسیده‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آموزش‌های این مرکز صرفاً نباید به حیطه نظامی محدود شود؛ چراکه ایران در زمان جنگ تنها با اتکا به تجهیزات و دانش نظامی بر دشمن غلبه نکرد، بلکه این نیروی ایمان بود که شجاعتی در جوانان ما به وجود آورد که توانستند برابر متجاوزان تا دندان مسلح، ایستادگی کنند.

دریادار کاویانی به اشاره به افول قدرت دشمنان انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: امروزه می‌بینیم که انقلاب اسلامی چگونه توانسته تا دست دشمنان را از منطقه کوتاه کند و نقش راهبردی را در صلح و امنیت منطقه فراهم آورد، که البته همچنان لازم است با ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش‌ها و تجهیزات، اقتدار نظامی ایران را مستحکم‌تر از گذشته کنیم.
ارسال نظرات