فرمانده سپاه تنکابن در گفت و گو با بسیج عنوان کرد:

بااجرای طرح شهید سلیمانی در تلاش برای کاهش ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها هستیم

ساری-فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۰ توسط رده‌های مقاومت گفت:با توجه به سازماندهی انجام شده در تلاش هستیم تا ورودی بیماران کرونایی به مراکز درمانی وبیمارستان کاهش یابد.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۹۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدوی در حاشیه بازدید از گشت‌های رضویون و تور‌های ایست و بازرسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در تنکابن از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۰ در سطح شهرستان تنکابن خبر داد و گفت: این رزمایش  ویژه ایام الله دهه فجر و ماهیت این رزمایش هم رزمی و خدمات رسانی به مردم در وضعیت کرونایی بود.

فرمانده سپاه تنکابن از حضور یک هزار ۴۶۷ بسیجی در این رزمایش هم خبر داد و اضافه کرد:به منظور ایجاد و ارتقای امنتی پایدار در سطح محلات وروستا‌ها این رزمایش توسط رده‌های مقاومت اجرا شد.

سرهنگ مهدوی در ادامه با تصریح بر اینکه این برنامه‌ها در طول سال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در تور‌های ایست وبازرسی، و ایستگاه‌های سلامت، ماسک وبسته‌های بهداشتی بمنظور قطع زنجیره ویروس کرونا بین مردم توزیع شد.

فرمانده سپاه تنکابن به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هم اشاره و اضافه کرد: با توجه به سازماندهی انجام شده در تلاش هستیم تا ورودی بیماران کرونایی به مراکز درمانی وبیمارستان کاهش یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها