خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بجنورد گفت: با مشارکت بسیج و مراکز بهداشت شهرستان بجنورد در قالب طرح شهید سلیمانی، به میزان ۹۰ درصد از مرگ و میرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۳۲۱۵۲۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مهدی الهی راد» " در جلسه مشترک سپاه با مدیریت مرکز بهداشت شهرستان بجنورد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تبریک ولادت امام محمدباقر(ع) و آغاز ماه رجب، گفت: جهادگران کادر درمان با از خودگذشتگی و ایثاری که از خود نشان دادند، توانستند بیماری منحوس کرونا را کنترل کنند.

 فرمانده سپاه شهرستان بجنورد افزود: زحمات کادر درمان با اجرای طرح شهید سلیمانی مکملی شد تا سپاه و بسیج نیز در این عرصه ورود کرده و بتوانند با اقدامات موثر، پیشگیرانه و کنترل کننده 90 درصد از مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا را کاهش دهند و در وضعیت نا مناسب اقتصادی کشور، کمک حال مردم بوده و کشور را از حوادث و بحران های امنیتی و اقتصادی نجات دهند.

 دکتر بازخانه ای، مدیر مرکز بهداشت شهرستان بجنورد نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر و تقدیر از همگرایی بسیج و سپاه با مراکز بهداشت، اظهارکرد: طرح شهید سلیمانی از پانزدهم آذرماه سال جاری آغاز شد و نقش موثری در کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا را داشته است.

 وی اضافه کرد: شهرستان بجنورد در حال حاضر در وضعیت زرد بوده و استفاده مردم از ماسک 60 درصد است که در صورت ساده انگاری، احتمال شکل گیری موج چهارم در اواسط اسفند ماه وجود دارد که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شامل شستشوی دست ها، استفاده از ماسک به میزان حداقل 85 درصد مردم و رعایت فاصله فیزیکی می توان از این مرحله نیز سربلند بیرون آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها