سازمان بسیج ادارات به مردم منطقه پهنک بهمئی خدمات درمانی و معیشتی ارائه کرد

خدمات رسانی به مردم منطقه دوراُفتاده پَهنک در بهمئی

سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد به مردم منطقه کم برخوردار پهنک بهمئی خدمات درمانی و معیشتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۳۲۱۶۴۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

 

 به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گفت: با مشارکت بسیجیان جهادگر خدمات پزشکی و درمانی، توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های آموزشی و نوشت افزار، مشاوره مذهبی، خدمات رایگان بهداشت و درمان، افتتاح چندین مسکن مددجویی، افتتاح طرح‌های اشتغال زایی مددجویان، برنامه ریزی برای بهسازی جاده‌های روستایی انجام شده است.

سرهنگ ارژنگ تندپور افزود: خدمات مختلفی به همت کمیته امداد منطقه ممبی در پهنک انجام شده که این روند با تعامل و همکاری این نهاد در آینده دوچندان می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان هم با اشاره به اینکه، امسال بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد اجرا شد، گفت: برای اجرا و بهره برداری از این طرح‌ها ۱۱۸ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات خود اشتغالی و خودکفایی به متقاضیان پرداخت شده است.

قباد مبشری با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۵۰۰ طرح اشتغالزایی مددجویی به بهره برداری رسید، افزود: امسال بیش از ۶۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مددجو در کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه لیکک هم به مشکلات پیش روی این منطقه از دیرباز در زمینه‌های راه، آب، برق، زیرساخت‌ها و مسائل و مشکلات اجتماعی موجود در این منطقه اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان بهمئی از جمله منطقه پهنک نیازمند عزم جدی مسئولان است.

سنایی فرماندار بهمئی هم گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تغذیه سالم، آشنایی با بیماری دیابت، توزیع بسته‌های دارویی رایگان، ویزیت رایگان، تست فشار و قند خون و بهره برداری از طرح‌های اشتغال زایی و احداث مسکن در این منطقه است.

محمد علی شجاعی رئیس کمیته امداد ممبی، هم از ارائه خدمات احداث مسکن، ارائه بسته‌های معیشتی، اهدا جهیزیه به زوج‌های جوان، گازکشی بیش از ۵۰۰ خانوار منطقه ممبی و رودتلخ و حمایت از دانش آموزان و دانش جویان تحصیل کرده خبرداد.

منطقه پَهنوک با ۱۵۰ خانوار و ۷۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۸۰ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی قراردارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار