خبرهای داغ:
قطار توسعه و آبادانی پویش هر هفته الف. – ب. - ایران به استان قزوین رسید:
با برگزاری پویش هر هفته الف. – ب. – ایران، این بار نوبت به استان قزوین رسید و طی روز‌های آینده ۹ پروژه بزرگ در صنعت آب و برق استان افتتاح و مورد بهره برداری رسمی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۱۶۸۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

داراب بیرنوندی مدیرعامل آبفای استان و رییس شورای هماهنگی مدیران عامل وزارت نیرو در استان قزوین با اعلام این مطلب افزود: برای افتتاح این ۹ پروژه اعتباری معادل ۹۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیرنوندی، طرح‌های یاد شده در بخش آب و فاضلاب را شامل بهره برداری از شبکه جمع آوری فاضلاب و فاز نخست تصفیه خانه شهر قشلاق، بهره برداری از پروژه انتقال فاضلاب منطقه مینودر در قزوین به تصفیه خانه شهر محمود آباد را می‌توان نام برد.

وی همچنین پروژه‌های صنعت برق استان در افتتاحیه‌های پویش مذکور را شامل چهار پروژه احداث خط دومداره ۶۳ کیلو ولت جهان آباد، دشتابی، البرز، افزایش ظرفیت ترانس‌های پست لیاء ۲، اجرای طرح‌های سرمایه‌ای شامل توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه، نیرو رسانی، روشنایی معابر و بالاخره اجرای ۷ طرح فتوولتائیک مختص مشترکین به ظرفیت ۵۷ کیلو وات خبر داد.

رییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین در ادامه پروژه‌های افتتاحی پویش الف. – ب. – ایران، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق در استان را نیز شامل نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی تاکستان-طویوقچی و نیز نیروگاه خورشیدی ۱ مگاواتی ژیان کوشک - بوئین زهرا برشمرد.

بیرنوندی در پایان افتتاح طرح‌های مذکور در کنار پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در سطح استان را، نشانگر عزم و اراده‌ی دولت و ملت برای توسعه دانست و خاطر نشان کرد: این بهره برداری‌ها نشان می‌دهد که عزم نظام برای حل مشکلات مردم دائمی بوده و موانع ایجاد شده نمیتواند خللی در اراده خدمت رسانی وزارت نیرو به مردم ایجاد کند.

۱۰۱۰/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها