کمک ۵۰ میلیون ریالی خیرین تاسیسات نفتی تربت حیدریه برای خرید کتاب

شاهرود_رئیس تاسیسات نفتی تربت حیدریه از کمک ۵۰ میلیون ریالی همکاران نیکوکار این تاسیسات برای خرید کتاب خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۳۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کمک ۵۰ میلیون ریالی خیرین تاسیسات نفتی تربت حیدریه برای خرید کتاببه گزارش خبرگزاری بسیج؛ اسماعیل حاجیوندی گفت: در پی درخواست پایگاه مقاومت بسیج یکی از مساجد حریم خط لوله برای کمک به این پایگاه در جهت خرید کتاب و برگزاری مسابقه بین جوانان، همکاران ما اقدام به این کار خیر کردند.
وی اضافه کرد: پس از جمع آوری کمک مالی همکاران، ضمن هماهنگی با پایگاه مقاومت بسیج مسجد مذکور، سه کتاب "سلام بر ابراهیم"، "چگونه نماز خوب بخوانیم" و " خاک‌های نرم کوشک" به تعداد مورد نیاز تهیه و در اختیار نمازگزاران و بسیجیان مسجد قرار گرفت.
حاجیوندی با اشاره به اینکه در زندگی انسان‌ها، خلا‌ها و کمبود‌هایی وجود دارد که فقط با محبت، دوستی و کمک به یکدیگر می‌توان آن را جبران کرد؛ ادامه داد: درشرایط اقتصادی فعلی که بدلیل شیوع ویروس کرونا شرایط سختی برای هموطنانمان بوجود آمده و همین امر باعث حذف بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی از سبد خانوار‌ها شده، مسئولیت اجتماعی ما بیشتر از گذشته حکم می‌کند تا ضمن توجه ویژه به نیاز‌های اولیه هر فرد به تامین غذای روح آن‌ها نیز حساس باشیم.
شایان ذکر است: کتاب خاک‌های نرم کوشک زندگینامه شهید حاج عبدالحسین برونسی یکی از شهدای روستای گلبوی کدکن از توابع شهرستان تربت حیدریه است که تاکنون در ۲۰۸ نوبت بالغ بر ۶۵۳ هزار جلد چاپ شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها