جانشین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان در گفت وگو با "بسیج"خبر داد
جانشین بسیج جامعه زنان از آزادی ۱۰نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با تلاشهای بسیج جامعه زنان استان و به همت خیرین و پیگیریهای بسیج حقوقدانان این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۳۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
رقیه امیرخانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد:۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سال روز ولادت بزرگ بانوی عالم خانم فاطمه زهرا (س) آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.
آزادی ۱۰نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به همت بسیج جامعه زنان زنجان


وی خاطرنشان کرد:دستگیری از قشر آسیب دیده و کمک به حل مشکل پیش آمده وظیفه انسانی و دینی ماست و اسلام هم بر آن تاکید داشته است، خیلی از این افراد ناخواسته مرتکب اشتباه شده ودر این ورطه افتاده اند و بدون کمترین پشتوانه مالی جبران خسارت وارده را ندارند.


وی تصریح کرد: در بین این افراد کسانی بودند که به دلیل جرایم غیر عمد وبا مبالغ پایین در زندان بوده و بسیاری از این افراد سرپرست خانوار هستند و فرزندانشان چشم انتظار بازگشت به کانون خانواده بودند.


امیرخانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر استان اظهارداشت:رسیدگی به خانواده زندانیان آزاد شده در دستور کار جامعه زنان و خیرین بوده و جمع آوری کمک‌های مومنانه در راستای امر خداپسندانه برای آزادی دیگر زندانیان همچنان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات