مسئول بسیج حقوقدانان استان زنجان در گفت وگو با "بسیج":

اجرای مرحله چهارم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به همت بسیج حقوقدانان در زنجان

زنجان-مسئول بسیج حقوقدانان استان زنجان از اجرایی شدن مرحله سوم و چهارم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به همت این قشر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۷۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
سرهنگ مهدی باقری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اجرای طرح کمک مومنانه برای حمایت از اقشار نیازمند و آسیب پذیر، تصریح کرد:در راستای عمل به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بسیج حقوقدانان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در کنار سایر اقشار بسیج به ایشان لبیک گفته و اقدامات مختلفی انجام داده است.
 
اجرای مرحله چهارم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به همت بسیج حقوقدانان در زنجان

وی با بیان اینکه طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نمونه‌ای از فعالیت‌های اجرا شده به همت این قشر می‌باشد، اظهار کرد:در اجرای مرحله سوم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد جلساتی با حضور تمامی اعضا بررسی‌هایی به عمل آمده ۸ مصوبه مورد تصویب و تایید قرار گرفت.

مسئول بسیج حقوقدانان استان زنجان با بیان اینکه با بررسی دقیق و کارشناسی برخی از پرونده‌ها و با همکاری و مشارکت رئیس کل دادگستری و دادستان استان با بسیج حقوقدانان در سال گذشته ۱۸۰ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشته اند، افزود:همچنین ۲۳۷ نفر از خدمات مشاوره استفاده نموده اند.

باقری در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده است، خاطرنشان کرد:همچنین بیش از ۵۵۰ بسته بهداشتی-پزشکی به این عزیزان اهدا شده است.

این مسئول با بیان اینکه در مرحله چهارم این طرح که از اوایل فروردین ماه لغایت تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده است، تعداد ده زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ یک میلیارد و ۹۲۳ هزار ریال آزاد و شصت و سه زندانی دیگر نیز از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شده اند، گفت: کلیه خدمات مذکور با مبلغ ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

مسئول بسیج حقوقدانان استان زنجان در پایان با بیان اینکه در مراحل سوم و چهارم رزمایش کمک مومنانه بیش از هشتصد و پنجاه بسته‌معیشتی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون و پانصد هزار ریال در بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده است، یادآور شد:ارزش، ریالی این بسته‌ها در مجموع دو میلیارد و نهصد و هفتاد و پنج میلیون ریال می‌باشد.
ارسال نظرات