خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۲۲ میلیارد ریالی قاچاق خودرو در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۰۹۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
جریمه ۲۲ میلیارد ریالی قاچاق خودرو در همدانداریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: حسب گزارش پلیس امنیت اقتصادی مامورین کلانتری ۱۳ همدان به یک خودرو تویوتا لنکروزر مدل ۲۰۱۹ به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۹۸ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۵۰۰ ریال که در خیابان پارک بود مظنون و پس از استعلام پلاک مشخص شد پلاک نصب شده برروی خودرو متعلق به خودرو دنا است.

وی افزود: پلاک اصلی خودرو مربوط به منطقه آزاد بوده و برای ورود به سرزمین اصلی باید مجوز تردد گرفته شود که متهم به جای اخذ مجوز اقدام به جعل پلاک کرده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان داشت: شعبه سوم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی و صدور رأی مقتضی متهم را علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر وقطعیت رأی پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجرا است.

وی ادامه داد: از مردم عزیز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات