خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری پنج توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۰۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
دستگیری ۵ توزیع کننده مواد مخدر در فامنینسرهنگ علی حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان فامنین، طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء امنیت اجتماعی روز گذشته در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و با اجرای چند مرحله ماموریت مختلف، پنج نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر سطح شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: متاسفانه امروزه مواد مخدر سنتی جای خود را به مواد مخدر صنعتی داده که قدرت تخریی چندین برابر دارد و فرد مصرف کننده حتی با یک بار مصرف نیز در دام اعتیاد گرفتار می‌شود.

وی عنوان کرد: از تمامی شهروندان درخواست می‌کنیم با هوشیاری و آگاهی کامل خود را از گرفتار شدن در این معضل بیمه کنند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات