رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه گفت:

مبارزه جهادگران بسیجی ‌همگام با کادر درمان علیه کرونا

دکتر مصری گفت: جهادگران بسیجی و کادر درمان در میدان مبارزه با ویروس کرونا از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کردند و فداکارانه در مسیر حفظ سلامت جامعه گام برمی دارند.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۴۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه دکتر مهدی مصری در مراسم تجلیل از جهادگران طرح شهید سلیمانی افزود: استفاده از علم و دانش در راستای رفع نیاز‌های بشر به عنوان یکی از ارزش‌های والای انسانی مطرح است.
وی با اشاره به ضرورت مجاهدت در راستای خدمت به مردم و محرومان گفت: بسیجیان در دوران کرونا کار بزرگی انجام دادند و با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در جامعه، مردم را نیز در طرح کمک مومنانه با خود همراه کردند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه ادامه داد: با همت و تلاش شبانه روزی محققان، خودکفایی در تولید واکسن کرونا در آینده نزدیک عملی خواهد شد و ایران به یکی از تولیدکنندگان واکسن در دنیا تبدیل می‌شود.
مصری با بیان اینکه زیرساخت‌های تولید واکسن کرونا در کشور فراهم شده است، گفت: علت ترور شهید فخری زاده، اقدامات ارزشمند این شهید دانشمند در عرصه مقابله با کرونا و کیت‌های تشخیصی این بیماری بود.
وی تصریح کرد: تنها راه توسعه و رشد پایدار نظام و انقلاب، توجه به دین است و علوم انسانی و اسلامی باید در خدمت سایر علوم قرار گیرد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی در بیماریابی و مراقبت از بیماران کرونایی نقش بسزایی داشت و جهادگران در راستای پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همگام با کادر درمان در میدان مبارزه با این ویروس منحوس حضور داشتند و خوشبختانه امروز ساوه در زمینه مقابله با کرونا درصد قابل قبولی نسبت به شاخص‌های کشوری دارد که تلاش جدی جهادگران را نشان می‌دهد.
مصری گفت: طرح شهید سلیمانی تا زمانی که واکسن به مرحله قابل قبولی از اثربخشی برسد، باید دنبال شود و واکسیناسیون ۵۰ تا ۷۰ درصد مردم این بیماری را تا حدودی کنترل خواهد کرد.
وی ادامه داد: دوز‌های اولیه واکسن کرونا با اولویت کادر درمان در حال استفاده است و در مراحل بعد سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و سپس به صورت فراگیر در دسترس مردم قرار می‌گیرد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه بر لزوم تقویت تفکر جهادی در راستای پیشرفت در عرصه‌های علمی تاکید کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات