خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین

بهره برداری از ۲۲ مرکز نیکوکاری به طور همزمان در استان قزوین

امروز به طور همزمان با افتتاح مرکز نیکوکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان، ۲۲ مرکز نیکوکاری دیگر نیز در سطح استان افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۳۲۲۲۹۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مرکز نیکوکاری شهید فخری زاده در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: همزمان با این مرکز، ۲۲ مرکز نیکوکاری دیگر نیز در سطح استان افتتاح می شود.

 وی گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری امور مردم به مردم است و این نهاد با ایجاد این مراکر فاصله بین خیران و افراد نیازمند را کوتاه کرده و امر کمک رسانی به نیازمندان با حفظ کرامت انسانی آنها انجام می شود.

فرهادی اظهار کرد: هم اکنون تعداد مراکز نیکوکاری در استان به ۱۰۵ مرکز رسیده است که نسبت به سال گذشته در این زمینه شاهد افزایش ۶۶ درصدی بودیم. مراکز نیکوکاری نیازمندان و خیران را شناسایی کرده و کمک ها را به صورت مستقیم به دست آنان می رسانند. 

وی افزود: مراکز نیکوکاری با هدف تأمین معیشت خانواده های نیازمند در محلات تاسیس شده و امروز در مراکز نیکوکاری کمک به نیازمندان به صورت تخصصی در حوزه اشتغال و فرهنگی پیگیری شده تا فرد نیازمند در محله خود خدمات دریافت نماید.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار