اختتامیه طرح لاله‌های روشن در دشتستان

مراسم اختتامیه طرح لاله‌های روشن با تجلیل از مقام شامخ شهدای فرهنگی و دانش آموز و تکریم از خانواده شهدا با حضور مسئولین شهرستان دشتستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۰۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مراسم تجلیل از شهدای دانش آموز، شهید عبدالمجید دانش پژوه و شهید جاوید کازرونی و خانواده‌های محترمشان با حضور مدیران مدارس شاهدلاله ۱ و ۲، کشتکار مسئول آموزش نیروی انسانی، بحرینی کارشناس فرهنگی، پرورشی، یحیایی رئیس کانون بسیج فرهنگیان، گرمسیری معاونت فرهنگی بنیاد شهید، مصدقی مسئول بسیج اصناف، بردبارفرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموری باقرالعلوم (ع) شهرستان دشتستان، اسدی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، و دیگر مسئولین وکارکنان دبستان هیئت امنایی شهید جاوید کازرونی، در این دبستان برگزار شد.
در ابتدای مراسم برازجانی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و نعمات انقلاب اسلامی را برشمرد.
ایشان از جاوید‌ها که انقلاب را با ولایت پیش بردند سخن گفت: وی از رشادت‌ها و خاطرات جوانان ایرانی درصحنه نبرد و عملیات‌ها مطالبی را عنوان کرد.
دراین مراسم اسدی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا، حاج ماشالله کازرونی را به عنوان پدر انقلاب و افتخاری برای دشتستان عنوان نمود.
اسدی درایت و هوشیاری ملت ایران را پشتوانه‌ای قوی برای کنترل دشمن دانست و افزود: وقتی ایمان به خدا داشته باشیم اهداف متعالی‌تر انجام می‌گیرد و باید تا آخر از ارزش‌های خودمان دفاع کنیم.
خواهر شهید جاوید کازرونی ضمن تشکر از عزیزان در برپایی مراسم، متنی را در وصف شهید قرائت کردند و خاطراتی از جوانمردی و رشادت‌های آن شهید بیان نمود.
رونمایی از تصویر دو شهید والامقام نیز توسط خانواده‌ها به امضا و اثر انگشت مزین گردید.
در پایان از خانواده‌های شهیدان جاوید کازرونی و عبدالمجید دانش پژوه تقدیر شد.
شهید عبدالمجید دانش پژوه در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای مذهبی در برازجان دیده به جهان گشود پس از گذراندن دوران کودکی، تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را آغاز نمود ودر این دوران با قرآن کریم آشنا وعلاقه وافری به شرکت در کلاس‌های تابستانی آموزش قرآن وتلاوت قرآن از خود نشان دادند وشوق زیادی جهت فراگیری کتاب آسمانی وحیات بخش قران داشتند ودر همان سنین کم خواندن نماز را شروع وبه انجام این فریضه الهی کاملا مقید وعلاقه‌مند بود وبا خواندن نماز الصلاه معراج المومن هرچه بیشتر خود را به معبود خویش خالق منان نزدیکتر ساخت وبا همین تقرب به الله بود که آسمانی شد.
شهید جاوید کازرونی نیزدر سال ۱۳۴۰ در یک خانواده مذهبی در برازجان چشم به جهان گشود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن پدرش در برازجان کمیته انقلاب اسلامی را تشکیل دادند و شهید جاوید به عنوان نیرویی فعال بود. سرانجام در تاریخ ۱۲ تیرماه ۵۹ در کوه‌های منطقه خائیز تنگستان به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوست.
پایان خبر/
ارسال نظرات