فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد:

ولایت پذیری و خود جوش بودن مهم‌ترین ویژگی یک فرمانده بسیجی است

فرماندهان حوزه بسیج مساجد و محلات شهرستان زابل با فرمانده سپاه سلمان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۰۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زابل، سردارشفاهی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و اقشار زابل گفت: فرماندهان بسیج باید با حضور مستمر در مساجد و سرکشی از خانواده شهدا و خانواده‌های محرومی که نیاز به توجه و کمک دارند چهره واقعی بسیج را به نمایش بگذارند.

سردار شفاهی با اشاره به اینکه بسیجیان باید خود را خادم مردم بدانند گفت: شما فرماندهان بسیج هم خادم بسیجیان ودر راستای ارتقاء حفظ و انسجام، خود باوری، بصیرت و معنویت و مسائل اعتقادی بسیج تلاش و کوشش نمائید.

فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه رسالت ووظیفه امروز بسیج و بسیجیان بسیار خطیر است، افزود: بصیرت و ولایت پذیری مهم‌ترین شاخصه یک فرمانده بسیجی است چرا که از برکات ولایت و ولایت پذیری در کشور به موقعیت‌های بسیار عظیمی دست یافته ایم.

وی ولایت مداری و ولایت پذیری را مهم‌ترین شاخصه بسیج دانست و گفت::در دوران انقلاب اسلامی همواره با تکیه براین اصل اساسی در برابر تهاجمات و تهدیدات دشمن ایستاده است.


فرمانده سپاه استان آتش به اختیار و خود جوش بودن را سر فصلی نو پیش روی بسیج دانست و گفت: بسیجی ان جوان مومن دغدغه مندی است که در قبال خود، خانواده، جامعه، نظام سیاسی، جهان اسلام و حتی نسبت به آیندگان و تاریخ احساس مسئولیت می‌کند و از کنار حوادث و رخداد‌ها به سادگی نمی‌گذرد و باید بسیجی خود جوش و اتش یه اختیار در هر شرایطی بهترین تصمیم را برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی اجرایی نماید.
ارسال نظرات