همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۹ پروژه عمرانی با ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان دشتستان افتتاح و اجرایی شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۱۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، عبدالکریم گراوند در آیین افزود: این طرح‌ها در حوزه بهداشت و درمان شامل ۱۰ تخت مراقبت ویژه بیمارستانی آی سی یو داخلی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، یک دستگاه ماموگرافی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و دستگاه اکسیژن ساز با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به مجموعه بیمارستان شهید گنجی برازجان اضافه شده است.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی ۴۱۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد با ۴۱۰ میلیارد ریال، گازرسانی به یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی با ۹۰ میلیارد ریال از محل تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری و بنیاد مسکن و توسعه، تقویت شبکه برق روستایی و شهری با ۹۰۴ میلیارد ریال و عملیات اجرایی ناحیه صنعتی روستای غدیر شاهیجان با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
گراوند اضافه کرد: افتتاح سردخانه ۲ هزار تنی و استخر پلیمری آب ۱۱۰ هزار مترمکعبی با ۹۳ میلیارد ریال در تنگ ارم و توسعه افزایش ظرفیت پست ۶۶/۲۳۰ کیلوولت وحدتیه، بهره برداری از ۱۶ پروژه ارتباطی و مخابراتی دشتستان با ۱۵۷ میلیارد ریال، اجرای فیبر نوری در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته مسیر تنگ ارم به پشت پر از جمله پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان دشتستان است.
استاندار بوشهر گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا در دولت یازدهم و دوازدهم پروژه‌های مهمی در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شده است.
گراوند اضافه کرد: امسال همزمان با دهه مبارک فجر ۱۷۰ پروژه با اعتبار هشت هزار میلیارد ریال در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اشتغال‌زایی شهرستان دشتستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.
وی با تاکید بر سرعت بخشی در تکمیل پروژه‌های در حال اجرا گفت: باید به شهرستان دشتستان در حوزه درمان و دیگر عرصه‌ها توجه ویژه‌ای شود تا به شاخص‌های توسعه دست یابیم.
پایان خبر/
ارسال نظرات