میرحسینی گفت: پیش‌بینی می‌شود، در تمام مناطق استان یزد وزش باد نسبتا شدید و حتی شدید همراه با گرد و خاک خصوصا ظهر و بعدازظهر امروز داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۰۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید عباس میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز با فعالیت بیشتر موج جوی، در تمام مناطق استان یزد وزش باد نسبتا شدید و حتی شدید همراه با گرد و خاک خصوصا ظهر و بعدازظهر امروز داشته باشیم.

وی افزود: همچنین انتظار داریم از بعدازظهر امروز تا پیش از ظهر فردا در برخی مناطق نیمه غربی استان یزد شامل شهرستان‌های ابرکوه و خاتم و ارتفاعات مهریز و تفت بارندگی داشته باشیم.

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: با عبور این موج، از روز جمعه کاهش دما را خواهیم داشت که این سرما و یخبندان شبانه می‌تواند در مناطق سردسیر خصوصا تا اواسط هفته آینده ادامه داشته باشد.

میرحسینی تأکید کرد: با توجه به وزش باد نسبتا شدید و شدیدی که خواهیم داشت و گرد و خاکی که به همراه خواهد داشت و همچنین با توجه به کاهش دما؛ توصیه می‌شود از تردد‌های غیرضروری به ویژه در روز پنجشنبه اجتناب شود.

وی اضافه کرد: همچنین لازم است استحکام سازه‌های تبلیعاتی و تجاری، محافظت از گلخانه‌ها و نهالستان‌ها دربرابر وزش باد شدید و تنظیم دمای داخل گلخانه را مدنظر داشته باشیم.
ارسال نظرات