خبرهای داغ:
خبرنگاران خبرگزاری بسیج خراسان شمالی در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۲۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شب گذشته چهارشنبه (۲۹ بهمن ماه) با حضور جمعی از مسئولان استانی در تالار لاله سپاه برگزار شد که طی آن برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

بر این اساس؛ " آرزو یوسفی" از "خبرگزاری شبستان و خبرنگار افتخاری بسیج خراسان شمالی" در بخش تیتر این جشنواره، رتبه‌ دوم شد.

همچنین "محسن محمدی" از "خبرگزاری علم و فناوری و خبرنگار افتخاری بسیج خراسان شمالی" در بخش گفتگوی خبری این جشنواره، رتبه سوم شد.

 "سردار ابوالقاسم چمن" فرمانده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی در این آیین با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در جبهه مقابله نرم با دشمنان، گفت: بسیج رسانه در انسجام بخشی ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور در مقابل امپراطوری رسانه‌ای غرب، وظیفه پرچم‌داری دارد.

 وی از خبرنگاران خواست در برخورد با مسائل کشور منصفانه و مسئولانه برخورد کنند و ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، اصلی ترین جهاد را امیدآفرینی می دانند؛ اصحاب رسانه باید بیشتر مراقب قلم و بیان خود باشند.

 "حسین فرخنده" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در این آیین گفت: امروز شاهد توسعه رسانه‌ها و قدرت آنها در گسترده‌تر کردن روابط انسان‌ها هستیم به گونه‌ای که نقش رسانه‌ها در بحث کرونا و اطلاع رسانی جامعه و آگاهی رسانی به مردم غیرقابل انکار است.

 وی با بیان اینکه آزادی بیان برای اهالی قلم یکی از سرمایه‌هایی است که قانون مشخص کرده و البته حد و حدود آن را هم تعیین کرده است، اظهارکرد: قطعا رسانه‌ها با انتقادهای سازنده می توانند در راه توسعه کشور گام بردارند.

 در پایان این آیین از نفرات برگزیده بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها