مدیرعامل هلال احمر یزد خبر داد

امدادگران یزد در آماده‌باش برای اعزام به سی‌سخت و یاسوج

حرازی‌زاده گفت: یزد استان معین دوم کهگیلویه و بویراحمد است اما به محض اعلام نیاز، نیروهای امداد و نجات یزد به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۷۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تا این لحظه کمکی از نیرو‌های امدادی یزد برای اعزام به مناطق زلزله‌زده یاسوج و سی‌سخت درخواست نشده، اما در صورت نیاز، در آماده باش کامل هستیم.

محسن حرازی‌زاده اظهار داشت: امشب زلزله بزرگی با قدرت ۵.۶ ریشتر مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند، اما تا این لحظه خسارت جانی گزارش نشده و درخواست نیازی برای نیرو‌های امدادگر یزد نداشته ایم.

وی افزود: البته یزد استان معین دوم کهگیلویه و بویراحمد است، اما به محض اعلام نیاز، نیرو‌های امداد و نجات یزد به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد.

حرازی‌زاده با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر یزد در آماده باش کامل هستند، عنوان کرد: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور نیز دیروز به یزد سفر کرده و اکنون در استان یزد به سر می‌برد بر این اساس عملیات‌های امداد و نجات از یزد در حال مدیریت است.

یزد و یاسوج در فاصله ۳۸۶ کیلومتری از یکدیگر قرار دارند و یزد استان معین دوم کهگیلویه و بویراحمد در مواقع بروز بحران و حوادث احتمالی است.

ساعت ۲۲:۰۵ شب گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در شهر سی‌سخت به وقوع پیوست که این زلزله خرابی‌هایی در یاسوج و سی‌سخت به بار آورده است.
ارسال نظرات