خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با بسیج؛

سپاه میدان دار محرومیت زدایی در تمام عرصه هاست/ملت ایران، تعیین کننده سرنوشت خود هستند

سردار شاهرخی با اشاره به اقدامات گسترده سپاه در تمام عرصه ها گفت: سپاه، میدان دار و پیش قدم پیشرفت و محرومیت زدایی در تمام عرصه هاست.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۸۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی و اوج موفقیت های کشور در عرصه های مختلف بیان کرد: ما امروز به استقلال کامل دست یافته ایم که حاصل ایثارگری مردم کشورمان است. امروز ایران اسلامی مستقل است و این بزرگترین نعمتی است که خداوند نصیب یک ملت می کند.

وی گفت: امروز سطح استقلال کشور در جایگاهی است که جز ملت و مسوولان نظام اسلامی، هیچ کشوری در جهان اجازه تصمیم گیری برای میهن اسلامی ما را ندارد و این بزرگترین ارزش است و تمام مشکلات و مشقات کشور ما به دلیل همین پایداری و ایستادگی بر این ارزش است که تحمل آن برای دشمنان بسیار سخت است. اما ما مردمی آزاده هستیم که سرنوشتمان را خودمان رقم می زنیم.

سردار شاهرخی با اشاره به کم بینی دشمنان در تحقق آرمان های انقلاب اظهار کرد: دشمنان کشور اسلامی ایران نمی خواهند که ایده استقلال کشور ما محقق شود و قابلیت الگوگیری توسط سایر ملت ها را داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: مهمترین هدف انقلاب ایجاد بستری بود که ملت صاحب سرمایه خود باشد لذا باید مسوولین ملت توسط خود ملت انتخاب شوند که ما در این چهار دهه شاهد این بودیم که انقلاب اسلامی علیرغم چالش های بزرگی که برایش ایجاد کردند، با تمام توان تلاش کرده تا بستری فراهم کند که اکثریت ملت، برخوردار باشند.

وی با مقایسه خدمات پیش از انقلاب و پس از انقلاب افزود: زیرساخت های امروز کشور قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست. خدمات اجتماعی، عرصه های بهداشت، درمان و غیره، قابل قیاس با گذشته نیست. رشد چشمگیر و قابل توجهی برای برخورداری همه مردم ما فراهم شده اما به یاری خداوند نقطه مطلوب را ترسیم کرده ایم که انشاا.. شاهد شکل گیری دولت و جامعه اسلامی خواهیم بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به نقش سپاه در پیشرفت و توسعه کشور خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسداری از ارزش های انقلاب ایجاد شد و در قانون اساسی نیز به این مأموریت ذاتی اشاره شده است. در تمام عرصه هایی که دستاوردهای انقلاب در کشور ما به صورت آسان و سهل دسترسی به آن فراهم شده، سپاه نقش تعیین کننده دارد.

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: از بعد مادی، سپاه در ایجاد خدمات عمومی برای بهره مندی مردم نقشی تعیین کننده داشته که با توجهات الهی امروز ما در حوزه سوخت از جمله بنزین خودکفا هستیم که درصد بالایی از این وضعیت ایجاد شده توسط سپاه بوده است.

وی افزود: گسترش جاده های کشور اعم از ریلی، خودرویی و دریایی حاصل تلاش سپاه و فرزندان این ملت است. ساخت سدهای بزرگ جهت ذخیره آب و دیگر عرصه ها، بخش قابل توجهی حاصل تلاش فرزندان این مرز و بوم در سپاه پاسداران است.

وی در ادامه با اشاره به امنیت موجود در کشور یادآور شد: سپاه علاوه بر تمام فعالیت ها و خدمات یاد شده نقش تعیین کننده ای در ایجاد امنیت کشور دارد و حضور در مرزهای کشور شاهد این مدعاست.

سردار شاهرخی گفت: امروز شاهد حضور سپاه و فرزندان این مرز و بوم در تمام کشور در برگزاری برنامه های مبارک و نورانی و دست گیری و حمایت از محرومین جامعه هستیم که بخشی از این کمک ها، تسهیل برای آغاز زندگی جوانانی است که در آستانه ازدواج هستند و با توجه به مشکلاتی که کرونا ایجاد کرده و یا برای تامین نیازمندی های زندگی با مشکلاتی مواجه شده اند، سپاه، میدان دار و پیش قدم پیشرفت و محرومیت زدایی در تمام عرصه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها