خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی کشور:

از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۲ هزار گروه جهادی در کشور تشکیل شد

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت:به رغم کمبود اعتبارات، ۱۲ هزار گروه جهادی در سال جاری با تکیه بر روحیه بسیجی و توانمندی داخلی در کشور تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۰۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه اجلاسیه مجمع جهادگران استان قم، با بیان اینکه جریان جهادی کشور از سال ۷۹ فعالیت خود را در در قالب اردو‌های جهادی و سپس گروه‌های جهادی آغاز کرد، افزود: این جریان امروز به حرکت‌های جهادی تبدیل شده و به عنوان فناوری، فرهنگی انقلاب و مولفه قوی شدن ایران اسلامی مطرح است.

وی با اشاره به اینکه جریان جهادی کشور با الگو گیری از جریان مقاومت، مکتب شهید سلیمانی و هشت سال دفاع مقدس به سمت جبهه سازی حرکت می‌کند، گفت: این جریان عظیم خود را برای ایفای نقش موثر در مسیر حرکت و توانمند سازی انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی و مقابله با کینه توزی دشمنان آماده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اخلاص و معنویت در فعالیت‌ها و ارائه خدمات تخصصی به اقشار آسیب پذیر و مناطق محروم را از مهمترین اهداف بسیج سازندگی برشمرد و گفت: این مهم با شبکه سازی از طریق تشکیل شورای‌های جهادی شهرستانی و مجمع جهادی استان‌ها شکل گرفته است.

سردار زهرایی افزود: در حال حاضر و در قشر‌های ۲۲ گانه بسیج ۴۲ هزار گروه جهادی تخصصی به صورت جغرافیایی و محله محور تشکیل شده است.

وی بابیان اینکه باوجود عدم تخصیص اعتبارات مالی در سال جاری ۱۲ هزار گروه جهادی با تکیه بر روحیه بسیجی و توانمندی داخلی در کشور تشکیل شده است، گفت: این گروه‌ها در قالب ماموریت‌های محوله خدمات تخصصی متنوعی را برنامه ریزی و ارائه می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به ویژگی‌های خاص استان قم به لحاظ فکری و اندیشه ورزی، افزود: گروه‌های جهادی استان قم علاوه بر ارائه خدمات اجتماعی و رسیدگی به اقشار آسب پذیر در زمینه روشنگری، آگاه سازی و تولید محتوای دینی و انقلابی فعالیت دارند.

شایان ذکر است در حال حاضر ۱۵ هزار بسیجی در قالب ۵۳۲ گروه جهادی در استان قم فعالیت دارند.

در اجلاسیه مجمع جهادگران استان قم مهمترین اهداف و برنامه‌های گروه‌های جهادی با توجه به نیاز‌های روز کشور و توطئه افکنی‌های دشمنان در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بررسی شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات