کارشناس دینی - مذهبی:

رجب ماهِ بارش رحمت الهی و نقطه عطف عبودیت و خودسازی است

حجت الاسلام مرتضی رشیدی گفت: ماه رجب، ماه دعا و نیایش، ماه خودسازی، ماه نماز و استغفار و آمرزش، ماه زیارت و دیدار اولیای الهی است.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۲۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مرتضی رشیدی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج، گفت: برکاتی که در ماه شعبان و رمضان نصیب ما می‌شود شروع آن از ماه رجب است و ماه رجب مقدمه ای برای ورود به ماه‌های شعبان و رمضان است.

وی افزود: در اهمیت ماه رجب همین بس که خداوند فرموده است: «من ماه رجب را وسیله ارتباط بین خود و بندگانم قرار داده ام پس هرکس به آن چنگ زند، به من مى رسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم که از برکات این ماه حداکثر بهره را بگیریم تا توفیق دست یافتن به برکات ماه شعبان و رمضان را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ماه رجب، ماه دعا و نیایش، ماه خودسازی، ماه نماز و استغفار و آمرزش، ماه زیارت و دیدار اولیای الهی، ماه تهذیب اخلاق و رفتار، ماه پاکی جسم و جان، ماه ذکر توحید و تسبیح و تحمید، ماه بیعت و صلوات بر پیامبر و.. است.

حجت الاسلام رشیدی در پایان تاکید کرد: در اين ايام پرفضيلت  باید انس بيشتري با قرآن گرفت و تلاوت آن را در تمام لحظه غنيمت شمرد به ويژه سوره مباركه توحيد كه شناسنامه توحيدي خداوند است و قلب انسان را نورانی می كند.

 

ارسال نظرات