سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
همدان-سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز یکم اسفند ماه شهروندان ۳۲۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۶ مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۸۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
وقوع ۶ حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در همدانسیدصادق پورسینا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در یکم اسفند ماه، سه عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز یکم اسفند ماه شهروندان ۳۲۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۶ مورد منجر به عملیات شده، ۱۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۳۵ تماس اشتباه و متاسفانه ۲۷۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ سه مورد آتش‌سوزی شامل حریق منزل در استادان و دو مورد حریق مغازه در شهرک مدنی و خیابان کرمانشاه بوده است.

وی یادآور شد: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار یادگاه امام و دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در سی متری بنی هاشم و قاسم آباد توسط آتش نشانان به انجام رسید.

پورسینا خاطرنشان کرد: تعداد چهار نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات