مسئول بسیج سازندگی سپاه آمل در گفت و گو با بسیج خبر داد

خانه دار شدن ۵۰ مددجو به همت بسیج سازندگی آمل

ساری- مسئول بسیج سازندگی سپاه آمل گفت:تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امضا کردیم که امسال ۵۰ واحد مسکونی را تحویل مددجویان عزیز بدهیم.
کد خبر: ۹۳۲۲۷۴۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
خانه دار شدن ۵۰ مددجو به همت بسیج سازندگی آمل
 
خبرگزاری بسیج، حامد طاهری نسب، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج مازندران در شهرستان آمل با اشاره اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی گفت:فعالیت‌های بسیج سازندگی در اشتغال زایی اعم از  وام‌دهی، اشتغال زایی، تسهیلات بانکی در موضوع کارآفرینی می باشد که توانستیم بیش  از ۵۰۰ نفر از افراد جویای کار را با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وارد بازار کار کنیم .
 
طاهری نسب با بیان اینکه آموزش های مختلفی برای کارافرینی ارائه شده است، افزود: امسال بالغ بر ۴ میلیارد ریال وام قرض الحسنه برای اشتغال زایی در اختیار کارافرینان قرار گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه آمل در ادامه از خانه دار شدن ۵۰ مددجو با همدلی و کمک خیرین و گروه‌های جهادی در سال 99 هم خبر داد و افزود: در این چند سال اخیر بیش از ۳۰ واحد مسکونی افتتاح و تحویل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شد.

طاهری نسب با اشاره به اینکه امسال در هفته بسیج اولین کلنگ زنی ساخت خانه محروم  توسط فرمانده سپاه کربلا در شهرستان آمل به عنوان پایلوت در سطح استان زده شد، اضافه کرد: در ۵ بخش دابودشت، دشت سر، بخش مرکزی، بخش امامزاده عبدالله و لاریجان بیش از ۳۵ واحد کلنگ‌زنی شد .
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل افزود: با تامن منابع ان شاءالله  تا ۶ ماه آینده ۵۰ درصد این خانه‌ها تحویل محرومین می شود.
 
به گفته طاهری نسب  ۳ هزار اصله درخت  هم در اماکن نظامی، حوزه‌ها و بسیج تا پایان اسفند غرس می شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار